Twee weken geleden heb ik zakelijk een product gekocht bij een webshop, deze voldeed echter niet aan mijn verwachtingen en heb ik dus geretourneerd.
De factuur had ik ook al betaald. Zei hebben na het retour sturen ook netjes het bedrag geretourneerd, maar weigeren nu een creditfactuur uit te schrijven... Onder het mom van, ons systeem kan geen creditfacturen maken. Nu blijf ik dus in mijn administratie met een gat zitten.
Kunnen zei dit weigeren en hoe kan ik dit dan oplossen in mijn administratie?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Joost Jansen
Joost Jansen
Twee weken geleden heb ik zakelijk een product gekocht bij een webshop, deze voldeed echter niet aan mijn verwachtingen en heb ik dus geretourneerd.
De factuur had ik ook al betaald. Zei hebben na het retour sturen ook netjes het bedrag geretourneerd, maar weigeren nu een creditfactuur uit te schrijven... Onder het mom van, ons systeem kan geen creditfacturen maken. Nu blijf ik dus in mijn administratie met een gat zitten.
Kunnen zei dit weigeren en hoe kan ik dit dan oplossen in mijn administratie?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag