Mijn doel is om werelds grootste munten piramide te bouwen. (10.000.000 , 0,10 euro munten) Ik doe dit door een blog bij te houden waar men de recordpoging en de bouw van de piramide kan volgen. Naast de blog zijn advertentie ''ruimtes'' te koop.
www.worldslargestcoinpyramid.com
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Alles. Van website tot het persbericht dat binnenkort zal verschijnen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitdaging is om het record van 10.000.000 munten te halen. Uiteraard is dit ''concept'' geen echte onderneming. Toch komt eigenlijk alles overeen met het runnen van een echte onderneming op internet. Voornamelijk het ''Marketing'' gedeelte. Ik twijfel of het zal worden toegelaten op deze site,maar dat zal de toekomst leren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is niet echt een bestaand concept zoals mijn ''concept''.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat vinden jullie van de website? Is het duidelijk waar de site over gaat? Snappen jullie hoe het adverteerders-concept in elkaar zit? Algemene reactie ?
Ik wil daarnaast nog even opmerken, dat al komt mijn website/concept/recordpoging ''gek'' over, er zit wel een serieuze gedachte achter. Ik ben voornamelijk benieuwd tot bijvoorbeeld: hoe ver mijn piramide zal ''groeien'' , of het zal worden opgepikt door de media, wat voor een reacties ik zal krijgen, etc,etc. En uiteraard of ik de 10.000.000 munten ga halen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WLCP
WLCP
Omschrijving van je concept:
Mijn doel is om werelds grootste munten piramide te bouwen. (10.000.000 , 0,10 euro munten) Ik doe dit door een blog bij te houden waar men de recordpoging en de bouw van de piramide kan volgen. Naast de blog zijn advertentie ''ruimtes'' te koop.
www.worldslargestcoinpyramid.com
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Alles. Van website tot het persbericht dat binnenkort zal verschijnen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitdaging is om het record van 10.000.000 munten te halen. Uiteraard is dit ''concept'' geen echte onderneming. Toch komt eigenlijk alles overeen met het runnen van een echte onderneming op internet. Voornamelijk het ''Marketing'' gedeelte. Ik twijfel of het zal worden toegelaten op deze site,maar dat zal de toekomst leren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is niet echt een bestaand concept zoals mijn ''concept''.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat vinden jullie van de website? Is het duidelijk waar de site over gaat? Snappen jullie hoe het adverteerders-concept in elkaar zit? Algemene reactie ?
Ik wil daarnaast nog even opmerken, dat al komt mijn website/concept/recordpoging ''gek'' over, er zit wel een serieuze gedachte achter. Ik ben voornamelijk benieuwd tot bijvoorbeeld: hoe ver mijn piramide zal ''groeien'' , of het zal worden opgepikt door de media, wat voor een reacties ik zal krijgen, etc,etc. En uiteraard of ik de 10.000.000 munten ga halen!
Alle reacties zijn welkom,
Dank alvast!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43816-adverteer-concept-icm-wereldrecordpoging-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag