Vanmorgen vroeg werd ik gebeld door het bedrijf Faxgids. Een keurige dame begon over mijn vermelding in de Faxgids op internet. Iemand uit mijn bedrijf zou een proefperiode voor plaatsing hebben afgesproken. Ze wilde ook praten over de hits die ik via hen genereerde.
Leugen 1: mijn bedrijf staat niet in deze Faxgids
Leugen 2: er is nooit een proefperiode voor plaatsing afgesproken
Leugen 3: ik heb nog nooit één hit van deze gids gehad
Ongeveer een half jaar geleden werd ik ook al gebeld door een 'ondernemer' als deze. Met dezelfde leugens. Destijds werd er een naam gebezigd als 'bedrijvengids' of iets dergelijks. Ik dacht eerst dat het de Gouden Gids was, maar dat bleek niet zo te zijn.
Het vreemde is dat men toen met dezelfde drie leugens kwam dus ik neem haast aan dat het hetzelfde bedrijf is met een andere naam.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Josina
Josina
Vanmorgen vroeg werd ik gebeld door het bedrijf Faxgids. Een keurige dame begon over mijn vermelding in de Faxgids op internet. Iemand uit mijn bedrijf zou een proefperiode voor plaatsing hebben afgesproken. Ze wilde ook praten over de hits die ik via hen genereerde.
Leugen 1: mijn bedrijf staat niet in deze Faxgids
Leugen 2: er is nooit een proefperiode voor plaatsing afgesproken
Leugen 3: ik heb nog nooit één hit van deze gids gehad
Ongeveer een half jaar geleden werd ik ook al gebeld door een 'ondernemer' als deze. Met dezelfde leugens. Destijds werd er een naam gebezigd als 'bedrijvengids' of iets dergelijks. Ik dacht eerst dat het de Gouden Gids was, maar dat bleek niet zo te zijn.
Het vreemde is dat men toen met dezelfde drie leugens kwam dus ik neem haast aan dat het hetzelfde bedrijf is met een andere naam.
Dan zijn jullie vast gewaarschuwd.
Josina
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
75 antwoorden op deze vraag