crooyke Geplaatst: 4 december 2013 crooyke 1 0 Geplaatst: 4 december 2013 ik ben opzoek naar een skip lijst waar kan ik die vinden of voorbeeld vandaan halen [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 4 december 2013 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2013 Geplaatst: 4 december 2013 ik ben opzoek naar een skip lijst waar kan ik die vinden of voorbeeld vandaan halen Beste Crooyke, Allereerst welkom op Higherlevel! Inhoudelijk: wat is een skip lijst? Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
0 jeroentb Geplaatst: 4 december 2013 jeroentb 60 20 Geplaatst: 4 december 2013 Wiki Skiplist "In computer science, a skip list is a data structure that allows fast search within an ordered sequence of elements. Fast search is made possible by maintaining a linked hierarchy of subsequences, each skipping over fewer elements. Searching starts in the sparsest subsequence until two consecutive elements have been found, one smaller and one larger than the element searched for. Via the linked hierarchy these two elements link to elements of the next sparsest subsequence where searching is continued until finally we are searching in the full sequence. The elements that are skipped over may be chosen probabilistically." Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 4 december 2013 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 4 december 2013 Vraag voor een ander forum. Topic gaat dicht. Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
crooyke
crooyke
ik ben opzoek naar een skip lijst waar kan ik die vinden of voorbeeld vandaan halen
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag