ten eerste hoop ik dat ik dit onderwerp in het gepaste topic heb geplaatst.
Ik ben bezig met het ontwerpen en laten maken van kleding en accessoires, ik kan hier verder niet te diep op ingaan.
Mijn vraag is alleen, kun je zomaar foto's gebruiken die op internet staan?
U denkt al logisch, dat is nee.
Maar als het foto's zijn van bijvoorbeeld belangrijke gebeurtenissen, zijn deze al talloze keren overgenomen en heeft de afbeelding nauwelijks een echte bron meer. (we gaan niet uit van afbeeldingskwaliteit, hoge of lage resoluties verder)
Dus wat ik eigenlijk zoek, is een soort van bevestiging of dit zomaar kan, en zo nee hoe dit anders moet.
Waar moet ik op letten?
Ik hoop dat ik niks over het hoofd gezien heb en ben erg benieuwd naar jullie reacties!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AngeloLaz
AngeloLaz
Hallo,
ten eerste hoop ik dat ik dit onderwerp in het gepaste topic heb geplaatst.
Ik ben bezig met het ontwerpen en laten maken van kleding en accessoires, ik kan hier verder niet te diep op ingaan.
Mijn vraag is alleen, kun je zomaar foto's gebruiken die op internet staan?
U denkt al logisch, dat is nee.
Maar als het foto's zijn van bijvoorbeeld belangrijke gebeurtenissen, zijn deze al talloze keren overgenomen en heeft de afbeelding nauwelijks een echte bron meer. (we gaan niet uit van afbeeldingskwaliteit, hoge of lage resoluties verder)
Dus wat ik eigenlijk zoek, is een soort van bevestiging of dit zomaar kan, en zo nee hoe dit anders moet.
Waar moet ik op letten?
Ik hoop dat ik niks over het hoofd gezien heb en ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Met vriendelijke groet, Angelo
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag