• 0

Vertegenwoordiger vinden

Beste Higher Level leden,

 

Ik ben sinds 1 juni mijn eigen bedrijf gestart, genaamd SE DESIGNS ( www.sedesigns.nl )

Wij maken en ontwerpen voornamelijk design tafels voor binnen en buiten. Gelukkig krijgen wij tot nu toe

allleen maar positieve reactie's op onze producten. Maar omdat wij meer met dealers samen willen gaan werken, zijn wij

laast langs heel wat winkels geweest om onze producten te promoten. Helaas was dit geen succes aangezien ze niet eens

de tijd wouden nemen om ons aan te horen of onze producten te willen bekijken. Daar in tegen heb ik momenteel wel twee goede dealers gevonden die ook zeer te spreken waren over mijn producten. Van uit mijn eerste dealer krijg ik namelijk ook veel ondersteuning, zodat mijn producten bekender worden. Via hem heb ik ook meer klanten weten te krijgen. Daarnaast heb ik van hem ook de tip gekregen om op zoek te gaan naar een goede vertegwoordiger voor mijn producten. Helaas is het wel zo dat die zeer lastig te vinden zijn. Omdat ik nu wat vast zit kwa het zoekken naar een vertegenwoordiger ( heb er namekijk nog geen een gevonden ) is mijn vraag aan jullie mede forum leden of jullie iemand in jullie netwerk kennen die wel wat voor mij zou willen beteken , en ook werkelijk in staat is om mijn producten bij winkels te verkopen in deze tijd. Aangezien ik het bedrijf alleen run blijft er naast het ontwerpen en bouwen van tafels weinig tijd over om een geschikte vertegenwoordiger te vinden.

 

Ik hoop dat er iemand op deze forum mij verder kan/ wil helpen.

 

Tips en adviezen negatief of positief zijn altijd welkom.

 

Met vriendelijke groet

 

Sigi

 

SEDESIGNS

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 286 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.