Ik heb een nieuwe (volgens mij unieke) methode bedacht om affiliate offers te promoten.
Ik vraag me alleen af of deze methode al dan niet onder spam valt, heb al een heleboel gegoogled maar kan eigenlijk geen duidelijk antwoord vinden.
Het principe komt op het volgende neer:
Stel:
Piet adverteert op Marktplaats dat hij een Laptop te koop heeft
Ik reageer op deze advertentie: Hallo Piet, ik zag dat je een laptop te koop hebt. Wellicht ben je zelf ook op zoek naar een nieuwe, kijk dan eens op www.hierkanjeeenmooielaptopkopen.nl .
Is dit Spam?
Piet plaatst immers een advertentie en hoopt hierop reacties te ontvangen.
Verder wordt hij duidelijk bij naam genoemd, en wordt er gerefereerd naar de desbetreffende advertentie.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
076
076
Ik heb een nieuwe (volgens mij unieke) methode bedacht om affiliate offers te promoten.
Ik vraag me alleen af of deze methode al dan niet onder spam valt, heb al een heleboel gegoogled maar kan eigenlijk geen duidelijk antwoord vinden.
Het principe komt op het volgende neer:
Stel:
Piet adverteert op Marktplaats dat hij een Laptop te koop heeft
Ik reageer op deze advertentie: Hallo Piet, ik zag dat je een laptop te koop hebt. Wellicht ben je zelf ook op zoek naar een nieuwe, kijk dan eens op www.hierkanjeeenmooielaptopkopen.nl .
Is dit Spam?
Piet plaatst immers een advertentie en hoopt hierop reacties te ontvangen.
Verder wordt hij duidelijk bij naam genoemd, en wordt er gerefereerd naar de desbetreffende advertentie.
Hopelijk kunnen jullie dit voor mij ophelderen,
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag