• 0

DHL-facturen in EasyAdmin - hoe te doen?

Hallo allemaal,

 

ik gebruik sinds een paar dagen easyadmin en ben druk bezig met alles in te voeren alleen heb ik nu een probleem,

ik wil graag mijn dhl factuur ingeven maar je kan hierin alleen de bedrag neerzetten incl btw.. het btw bedrag is wel handmatig aan te passen doormiddel van het verwijderen van de blokkade alleen dan vind deze het niet terug in je kasboek/bankboek en etc.. het probleem is dat je alleen een btw bedrag van dhl krijgt.. en administratiekosten.. terwijl je in dit programma juist het bedrag inclusief btw moet hebben.. als je de btw dus uitrekent en dan het bedrag incl btw invult krijg je wel het juiste btw bedrag terug alleen dan klopt het win/verlies bedrag weer niet! kweet even niet zo 1 2 3 hoe ik het moet uitleggen.. hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

 

 

 

 

(hoofdletters voor kopregels helpen vinden op toetsenbord - mod)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

ja, 2 regels gebruiken is gewoon een trucje om die btw op de juiste plek te krijgen en toch een goed factuur totaal te hebben en ook niet te gaan zitten rommelen met beveilingsinstellingen van de btw boekingen.

 

op regel 1 zet je bijv 1210 euro incl btw met de juiste btw code

op regel 2 zet je -1000 euro met zonder btw code

 

persaldo blijft dan 210 euro btw te betalen over..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.