Het nadeel is echter dat er sinds de publicatie van deze website er nog maar 2 klanten een afspraak hebben gemaakt.
Dit probleem heb ik al een paar keer gemeld, en het antwoord is telkens u moet maar wat geduld hebben.
Geduld heb ik dus niet meer, aangezien ik het aan zie komen dat ik hier uiteindelijk failliet aan zal gaan.
Het contract kost me dus bruto 180,00 euro per maand.
Ik vraag voor mijn dienst een bedrag van 75,00 euro, als er niet meer dan twee aanmeldingen komen kunt u wel berekenen dat ik hier mee zwaar in de onkosten ga aangezien het een contract van een jaar is.
Tot drie keer toe heb ik mijn onvrede geuit, maar hier wordt niets mee gedaan.
Graag hoor ik een reactie wat ik hier aan kan doen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hotstonebreda
hotstonebreda
Goedendag:
Vier maanden geleden ben ik een contract aangegaan met DTG voor een all in 1 pakket.
Hieruit is een prachtige website ontstaan http://www.hotstonebreda.nl
Het nadeel is echter dat er sinds de publicatie van deze website er nog maar 2 klanten een afspraak hebben gemaakt.
Dit probleem heb ik al een paar keer gemeld, en het antwoord is telkens u moet maar wat geduld hebben.
Geduld heb ik dus niet meer, aangezien ik het aan zie komen dat ik hier uiteindelijk failliet aan zal gaan.
Het contract kost me dus bruto 180,00 euro per maand.
Ik vraag voor mijn dienst een bedrag van 75,00 euro, als er niet meer dan twee aanmeldingen komen kunt u wel berekenen dat ik hier mee zwaar in de onkosten ga aangezien het een contract van een jaar is.
Tot drie keer toe heb ik mijn onvrede geuit, maar hier wordt niets mee gedaan.
Graag hoor ik een reactie wat ik hier aan kan doen?
Bedankt.
ps:
Uiteraard bent u als klant altijd welkom.
Kees van de Klundert.
hotstonebreda
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag