• 0

Contract DTG

Goedendag:

Vier maanden geleden ben ik een contract aangegaan met DTG voor een all in 1 pakket.

Hieruit is een prachtige website ontstaan http://www.hotstonebreda.nl

Het nadeel is echter dat er sinds de publicatie van deze website er nog maar 2 klanten een afspraak hebben gemaakt.

Dit probleem heb ik al een paar keer gemeld, en het antwoord is telkens u moet maar wat geduld hebben.

Geduld heb ik dus niet meer, aangezien ik het aan zie komen dat ik hier uiteindelijk failliet aan zal gaan.

Het contract kost me dus bruto 180,00 euro per maand.

Ik vraag voor mijn dienst een bedrag van 75,00 euro, als er niet meer dan twee aanmeldingen komen kunt u wel berekenen dat ik hier mee zwaar in de onkosten ga aangezien het een contract van een jaar is.

Tot drie keer toe heb ik mijn onvrede geuit, maar hier wordt niets mee gedaan.

Graag hoor ik een reactie wat ik hier aan kan doen?

Bedankt.

ps:

Uiteraard bent u als klant altijd welkom.

Kees van de Klundert.

hotstonebreda

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Welkom op HL, Kees. Wat doe je zelf aan promotie, behalve een website ter beschikking stellen? Die site is zo'n beetje te vergelijken met het pand waar je praktijk is gevestigd.

Goeie lokatie, mooie inrichting, maar de pandeigenaar is niet bepalend voor het succes van je zaak. Je zal de klanten naar je zaak (of website) moeten leiden. Hoe doe je dat?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Dag Kees,

Welkom op het forum.

Geduld heb ik dus niet meer, aangezien ik het aan zie komen dat ik hier uiteindelijk failliet aan zal gaan.

Het contract kost me dus bruto 180,00 euro per maand.

Als je van zo'n bedrag al failliet gaat is er iets goed mis. Je moet niet aan ondernemen beginnen zonder de nodige reserves.

Op je site staat trouwens "Reclame maak ik inmiddels niet meer, ik vraag mijn klanten om over hun ervaring bij mij te praten en dit werkt veel beter." Dus waarom heb je dan dit contract afgesloten?

Tot drie keer toe heb ik mijn onvrede geuit, maar hier wordt niets mee gedaan.

Het is toch niet de schuld van DTG of zie ik dat verkeerd? Ondernemen is risico nemen, niet gegarandeerde omzet kopen bij een webbouwer. Als je een website koopt en dan op een krukje naast de telefoon gaat wachten tot de boekingen binnenstromen, dan heb je de essentie van het ondernemerschap gemist. Als het zo simpel was...

Blijkbaar bereik je niet de juiste doelgroep, of is je prijs te hoog, of spreken je teksten niet aan, of is er gewoon geen behoefte aan je product. Als ik toevallig een dergelijke dienst in jouw plaats zoek zou ik in theorie interesse kunnen hebben, maar verder niet. Hoe groot denk je dat de kans is dat iemand uit Breda toevallig hierop Google'd?

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Krijg je wel bezoekers op je site? Zo ja, hoeveel en kun je zien waar ze afhaken?

Ik zou in elk geval een keer iemand naar je teksten laten kijken. Wat mij betreft zijn er een heleboel plaatsen waar je een drempel opwerpt. Want waarom is het bijvoorbeeld relevant om te melden dat je een "kleine" praktijkruimte hebt? Die ruimte is ófwel groot genoeg voor het doel en dan maakt dat dus niet uit, ófwel niet en dan moet je daar wat aan doen. En je hebt een opleiding bij de LOI afgerond "met een dag praktijk massage"? Kun je dat in een dag leren dan?

En ik ben een leek op dit gebied, maar volgens mij zie ik op je homepagina een foto van een gewone massage, terwijl het in mijn optiek logischer zou zijn om op die plek iets te laten zien waardoor ik een idee krijg van een hot stone massage.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar