Een vriend/ kennis van mij heeft een fysieke slijterij.
Hij beschikt over een slijterijvergunning en we willen samen online sterke drank verkopen via zijn slijterij, waarbij ik het online gedeelte verzorg.
De website staat dan ook op mijn naam en niet op de naam van mijn vriend/ kennis.
Is dit juridisch een probleem, aangezien de producten via de website worden onder vergunning van de kennis? Of zou de gegevens wie het domein bezit overeen moeten komen met de slijterijvergunningshouder?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
josg
josg
Een vriend/ kennis van mij heeft een fysieke slijterij.
Hij beschikt over een slijterijvergunning en we willen samen online sterke drank verkopen via zijn slijterij, waarbij ik het online gedeelte verzorg.
De website staat dan ook op mijn naam en niet op de naam van mijn vriend/ kennis.
Is dit juridisch een probleem, aangezien de producten via de website worden onder vergunning van de kennis? Of zou de gegevens wie het domein bezit overeen moeten komen met de slijterijvergunningshouder?
Heeft iemand tips om dit goed aan te pakken?
Alvast dank.
Groet,
Jos
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag