Ik ben dit jaar een BV gestart met een verlengd boekjaar (t/m 2014). Bij de belastingdienst is dit reeds gemeld en ik hoef de VpB pas te voldoen voor het einde van 2014. Maar nu vraag ik me af wanneer ik de IB en LB moet betalen..
Is het zo dat de BV ook verlenging heeft gekregen voor de IB en deze pas betaald begin 2015 (bij definitieve aanslag VpB) en ik in mijn persoonlijke aangifte over 2013 (begin 2014) moet opgeven wat de BV straks gaat betalen over 2013? Of moet ik in mijn persoonlijke aangifte het bedrag betalen wat de BV zou moeten betalen?
Er is in de boekhouding reeds geld gereserveerd voor deze aangifte.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ingbrabor
ingbrabor
Collega's,
Ik ben dit jaar een BV gestart met een verlengd boekjaar (t/m 2014). Bij de belastingdienst is dit reeds gemeld en ik hoef de VpB pas te voldoen voor het einde van 2014. Maar nu vraag ik me af wanneer ik de IB en LB moet betalen..
Is het zo dat de BV ook verlenging heeft gekregen voor de IB en deze pas betaald begin 2015 (bij definitieve aanslag VpB) en ik in mijn persoonlijke aangifte over 2013 (begin 2014) moet opgeven wat de BV straks gaat betalen over 2013? Of moet ik in mijn persoonlijke aangifte het bedrag betalen wat de BV zou moeten betalen?
Er is in de boekhouding reeds geld gereserveerd voor deze aangifte.
Groet,
Robbie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag