10 januari 17:00 in Utrecht... De Higherlevel.nl Nieuwjaarsborrel!

Aanbevolen berichten

vrijdagavond + borrel = count me out.

 

Wat mij betreft is 10 januari rond 17:00 een prima optie. :) moet zelf wat werk naar een ander tijdstip verplaatsen maar vind dat geen probleem. Als ondernemer moet je ook een beetje flexibel zijn. ;)

ik ben als ondernemer ivm met mijn business juist niet flexibel, dat gaat voor mij dus niet op... ;)

zoveel mensen, zoveel meningen.. :P

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Yeahhhhh... Dat vind ik nog eens een leuk initiatief! :-K Annedien en andere enthousiastellingen. Ik ben er bij !

 

Qua locatie moeten we deze dan wel boeken. Laten we tot maandag wachten wat de animo is en dan zal ik dinsdag kijken of we in Griftpark terecht kunnen ! Alhoewel deze met OV niet écht handig is. Anders kunnen we vast wel in een ander leuk café... loopafstand van CS.... Lijkt mij gezellig als we "gewoon" borrelen en qua eten fingerfood bestellen. Maakt het qua "menglen" losjes en hoef je niet aan tafel te zitten ;)

 

Ik ben geen Utrecht-kenner.... Maar Google gives me some ideas ;)

Idee qua locatie: Maria (aan loopafstand en vlak bij P-garage)

Of ietsje verder : zussen

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Yeahhhhh... Dat vind ik nog eens een leuk initiatief! :-K Annedien en andere enthousiastellingen. Ik ben er bij !

 

Qua locatie moeten we deze dan wel boeken. Laten we tot maandag wachten wat de animo is en dan zal ik dinsdag kijken of we in Griftpark terecht kunnen ! Alhoewel deze met OV niet écht handig is. Anders kunnen we vast wel in een ander leuk café... loopafstand van CS.... Lijkt mij gezellig als we "gewoon" borrelen en qua eten fingerfood bestellen. Maakt het qua "menglen" losjes en hoef je niet aan tafel te zitten ;)

 

Ik ben geen Utrecht-kenner.... Maar Google gives me some ideas ;)

Idee qua locatie: Maria (loopafstand CS Utrecht en vlak bij P-garage)

Of ietsje verder : zussen

 

 

 

;D

Super!

En die aanpak klinkt goed, laten we het zo doen. Waar precies: hangt dan misschien ook een beetje af van de grootte van de groep en of ze fatsoenlijk vegetarisch fingerfood hebben :)

Link naar reactie

Borrel of hapje, ik ga ook weer proberen om erbij te zijn. Geplande bezoekers, misschien even laten weten als je wil komen op de evenementenpagina van deze Nieuwjaarsborrel voor een voorlopige vaststelling?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Ja en? Je kan voor 913 euries op 9 jan naar Amsterdam vliegen en dan op 11 januari weer terug naar Japan! Zie het probleem niet :)

 

Inderdaad Sandra, bovendien kun je dan wat verse hapjes van de eerder genoemde Jiro meenemen ;D

Haha jullie zouden gek op kijken als ik het zou doen. Zit ik er lekker brak met jetlag bij. Ik zal aan jullie denken als ik lig uit te buiken van de lading sushi. :-K

Link naar reactie

Anders kunnen we vast wel in een ander leuk café... loopafstand van CS...

 

Ben ik heel erg voor :) . Dan kan ik het poolen ook overslaan :P

 

carpoolen is heel erg gezellig hoor. :)

 

Als ervaringsdeskundige kan ik dat zeker beamen ;) . Maar less=more als het om regelen gaat ;)

Link naar reactie

Yeahhhhh... Dat vind ik nog eens een leuk initiatief! :-K Annedien en andere enthousiastellingen. Ik ben er bij !

 

Qua locatie moeten we deze dan wel boeken. Laten we tot maandag wachten wat de animo is en dan zal ik dinsdag kijken of we in Griftpark terecht kunnen ! Alhoewel deze met OV niet écht handig is

 

 

Dat valt wel mee, er is een bushalte op 5 a 10 minuten, lopen, maar ook een redelijk betaalbare parkeergarage op ongeveer dezelfde afstand. Dat maakt de locatie volgens mij juist handig, als je met de auto komt hoef je niet op en neer te lopen naar de parkeermeter. En als je na 19.00 aan komt betaal je een vast tarief voor de hele avond (4 euro geloof ik).

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hai Henk... mijn persoonlijke carpool maatje ;) Ik heb van mijn "eigen lieve Kerstman" voor Kerst een nieuwe 2e hands auto gekregen. Yeahhh jippie !!!

 

Als we dicht bij het CS gaan borrelen gaan we met de trein. Maar anders kom ik je halen en bezorg ik je weer netjes thuis af... Kun jij ook een keer drinken :P

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Als we dicht bij het CS gaan borrelen gaan we met de trein.

 

Ik ben weliswaar geen Utrechtse Snob, maar Maria is beduidend leuker dan Griftpark, en bovendien 2 x lang uit vallen vanaf CS.

Griftpark is praktisch voor modmeetings, maar - behoudens in de zomer op het terras - niet echt een gezellige borreltent.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.