• 0

Cosmetica-product lanceren, waar moet ik beginnen????

Beste ondernemers,

Ik heb al enige tijd mijn zinnen gezet om dit product op de nederlandse markt uit te brengen. Het betreft een MUST HAVE voor de vrouw die maar enigszins cosmetica gebruikt. En aangezien de luxe parfumerie en de (betere) drogisterij nog steeds de vrouw verzadigd met allerlei cosmetica artikelen en waar wij "vrouwen" nooit genoeg van zullen krijgen, en ook op een of andere manier altijd budget voor weten vrij te maken ;D, kan het niet anders dat dit product een groot succes zal zijn!

maarrr... waar moet ik in godsnaam beginnen?? ik heb echt geen flauw idee!

concurrentie? is er niet!! althans niet in de Benelux of Duitsland in ieder geval... Amerika heeft het ...daar lopen ze ook ver voor uit..,maar ja daar is het veel te duur als je het mij vraagt.

Ik wil dit product meteen op de markt brengen met een merknaam. Ik weet zeker dat er in de toekomst concurrentie op de loer zal liggen..

ik moet een fabrikant vinden in china die kwaliteit kan leveren. hoe vind ik die? wat zijn de eerste stappen hierin? zijn hier speciale websites voor of beurzen?

Een betrouwbare en betaalbare transporteur die alle administratie (douane, inklaring e.d.) op zich neemt.

Liefst wil ik een (nederlands sprekende) tussenpersoon die de kwaliteit kan checken daar.

Ik wil de tijd nemen voor een goede website, verkooppunt zal in het begin enkel via webshop zijn maar dat is niet mijn eindstation. Ik denk al aan het leveren aan de (luxe) parfumerie en drogisterij.

verder heb ik de naam voor het product en de slogan al bedacht. de ontwerpen zijn ook klaar.

Marketing strategieën heb ik niet veel kaas van gegeten maar ik weet gewoon wie mijn doelgroep is en wil dit eigenlijk in jip en Janneke taal overbrengen aan iemand die daar wel verstand van heeft en meteen goed kan neerzetten.

Social media marketing is een hele belangrijke voor dit product.

Bedankt alvast voor het meedenken!

groet

Rabia

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Je hebt een product gezien in Amerika of bijv. Ebay.com en wil het na laten maken in China en zelf op de markt brengen?

Heb je al een formulering? Is die formulering toegestaan in Europa? Zitten er risico's aan, bijv mbt allergie? Heb je een verpakking? Vervolgens moet de formulering getest worden op stabiliteit en conservering. Dan moet hij in een verpakking. De combinatie van verpakking met product moet ook weer getest worden. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als alles klopt kan je weer een stap verder. Dan moet je een leverancier zoeken, bijv in China. Hier op het forum zijn vast mensen die je in de goede richting kunnen wijzen. Je moet dan de kwaliteit borgen en transport regelen inclusief douane ed.

Maar heb je geld, kennis en tijd om dat allemaal in je eentje te doen? Zo niet dan zou ik minder ingewikkeld starten. Bijvoorbeeld door het US product hier op de markt te brengen. Is al ingewikkeld genoeg want ook als importeur moet je bewijzen dat je product toegestaan is en ben je verantwoordelijk als zaken fout gaan.

Kortom. Deze vraag is veel te algemeen. Wat weet je al?

Link naar reactie
  • 0

Beste ondernemers,

.................. ik moet een fabrikant vinden in china die kwaliteit kan leveren. hoe vind ik die? wat zijn de eerste stappen hierin? zijn hier speciale websites voor of beurzen?

Een betrouwbare en betaalbare transporteur die alle administratie (douane, inklaring e.d.) op zich neemt.

Liefst wil ik een (nederlands sprekende) tussenpersoon die de kwaliteit kan checken daar................

[titel verduidelijkt - mod]

Ik heb géén idee wat voor een product het precies is, maar het lijkt me sterk dat het iets is wat we niet kunnen vinden voor je of waarbij we je niet kunnen helpen. Stuur me maar een PB met wat meer gegevens als je wilt.

Mvg.

René van Weert

China Trade Consult

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar