Met Lastenbesparen.com help ik huishoudens te besparen op de vaste lasten. In een persoonlijk gesprek van ongeveer een uur bespreken we de vaste lasten zoals energie, telefonie, internet, tv, overige lasten en binnenkort komen daar ook verzekeringen bij.
Na persoonlijke gesprek ontvangt de klant een besparingsrapport. In dit rapport breng ik de vaste lasten in beeld en reik ik alternatieven aan. De nadruk ligt op besparen maar ik verlies de kwaliteit van de geboden producten niet uit het oog. Het rapport bespreek ik vervolgens bij de klant thuis en klant geeft aan waar hij op wil besparen. De zorg van de overstap naar een nieuwe leverancier neem ik uit handen.
Ik garandeer een minimale besparing van 400 Euro per jaar en de verwachte besparing ligt tussen de 700 en 1.500 Euro. Wanneer ik de minimale besparing van 400 euro niet waar kan maken breng ik de consultkosten van 159,95 Euro niet in rekening. De klant heeft ook de mogelijkheid om lid te worden voor 5,95 Euro per maand. Voor dit lidmaatschap zorg ik voor jaarlijks terugkerende besparingen en administreer en beheer alle contracten met leveranciers van energie, internet, telefonie etc.
De website: www.lastenbesparen.com
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Sinds eind september heb ik ca 15 huishoudens via een consult een advies gegeven. Gemiddeld heb ik zo’n 850 a 1.000 euro per huishouden bespaart. Ik heb een website, een facebookpagina, een twitteraccount en een google plus account.
Daarnaast werk ik samen met een aantal partijen zodat mijn relaties kunnen profiteren van lagere prijzen voor de vaste lasten.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Huishoudens zijn vaak te veel geld kwijt aan hun vaste lasten. Dit komt omdat mensen niet altijd tijd en zin hebben om hier veel aan dacht aan te geven. Ik wil deze last uit handen nemen. Ik help de huishoudens blijvend te besparen op de vaste lasten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De persoonlijke aanpak. Het bespaaradvies is gebasseerd op de wensen van de klant. Daarnaast neem ik alle zorgen uit handen. Ik controleer de jaarrekening van de energie, hou de contractstermijnen in de gaten en bel of mail mijn klant gedurende het jaar op als ik denk dat ik een product gevonden heb wat precies aansluit bij zijn wensen.
De klant kan bij mij terecht voor een onafhankelijk advies.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Klanten komen nu mondjesmaat via via binnen. Vanuit de website heb ik nog geen enkele klant binnengekregen. Ik heb ca. 2 tot 5 bezoekers per dag op mijn website.
Graag wil ik weten of mijn concept op de website duidelijk omschreven staat, waarom je mijn diensten wel of juist niet wilt afnemen. Ook ben ik benieuwd wat jullie van mijn prijsstelling vinden en of je de toegevoegde waarde ziet in het lidmaatschap.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Poassie
Poassie
Omschrijving van je concept:
Met Lastenbesparen.com help ik huishoudens te besparen op de vaste lasten. In een persoonlijk gesprek van ongeveer een uur bespreken we de vaste lasten zoals energie, telefonie, internet, tv, overige lasten en binnenkort komen daar ook verzekeringen bij.
Na persoonlijke gesprek ontvangt de klant een besparingsrapport. In dit rapport breng ik de vaste lasten in beeld en reik ik alternatieven aan. De nadruk ligt op besparen maar ik verlies de kwaliteit van de geboden producten niet uit het oog. Het rapport bespreek ik vervolgens bij de klant thuis en klant geeft aan waar hij op wil besparen. De zorg van de overstap naar een nieuwe leverancier neem ik uit handen.
Ik garandeer een minimale besparing van 400 Euro per jaar en de verwachte besparing ligt tussen de 700 en 1.500 Euro. Wanneer ik de minimale besparing van 400 euro niet waar kan maken breng ik de consultkosten van 159,95 Euro niet in rekening. De klant heeft ook de mogelijkheid om lid te worden voor 5,95 Euro per maand. Voor dit lidmaatschap zorg ik voor jaarlijks terugkerende besparingen en administreer en beheer alle contracten met leveranciers van energie, internet, telefonie etc.
De website: www.lastenbesparen.com
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Sinds eind september heb ik ca 15 huishoudens via een consult een advies gegeven. Gemiddeld heb ik zo’n 850 a 1.000 euro per huishouden bespaart. Ik heb een website, een facebookpagina, een twitteraccount en een google plus account.
Daarnaast werk ik samen met een aantal partijen zodat mijn relaties kunnen profiteren van lagere prijzen voor de vaste lasten.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Huishoudens zijn vaak te veel geld kwijt aan hun vaste lasten. Dit komt omdat mensen niet altijd tijd en zin hebben om hier veel aan dacht aan te geven. Ik wil deze last uit handen nemen. Ik help de huishoudens blijvend te besparen op de vaste lasten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De persoonlijke aanpak. Het bespaaradvies is gebasseerd op de wensen van de klant. Daarnaast neem ik alle zorgen uit handen. Ik controleer de jaarrekening van de energie, hou de contractstermijnen in de gaten en bel of mail mijn klant gedurende het jaar op als ik denk dat ik een product gevonden heb wat precies aansluit bij zijn wensen.
De klant kan bij mij terecht voor een onafhankelijk advies.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Klanten komen nu mondjesmaat via via binnen. Vanuit de website heb ik nog geen enkele klant binnengekregen. Ik heb ca. 2 tot 5 bezoekers per dag op mijn website.
Graag wil ik weten of mijn concept op de website duidelijk omschreven staat, waarom je mijn diensten wel of juist niet wilt afnemen. Ook ben ik benieuwd wat jullie van mijn prijsstelling vinden en of je de toegevoegde waarde ziet in het lidmaatschap.
Dank alvast voor jullie reacties.
Pascal Vergeer
Werkwijze_Lastenbesparen.com.pdf
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag