• 0

Wanneer kan reclame op een site worden geplaatst?

Hallo,

 

Momenteel zijn wij druk bezig met laatste fase voor het online brengen van een nieuwe website. Nu zit ik alleen met een vraag m.b.t. reclame op de site.

 

In welke bezoekersaantallen moet ik denken als ik eventueel in samenwerking met een online advertisement bureau reclame op mijn site wil aanbieden?

 

Hebben julli daar ervaring mee en wat zijn de resultaten? Natuurlijk is het ook mogelijk om zelf adverteerders te zoeken maar daar gaat ook weer veel tijd in zitten.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het succes van advertenties verkopen hangt helemaal af van je doelgroep/bezoekers - als je een duidelijke doelgroep hebt die ook nog aantrekkelijk is voor adverteerders kun je met een paar duizend maandelijkse bezoekers best wat verdienen. Google adwords als adverteerder kan aantrekkelijk zijn, maar dat hangt echt helemaal van het onderwerp af.

 

Met heel algemene content en bezoekers hoef je (tegenwoordig) onder de 100.000 bezoekers per maand niet bij een advertentieclub aan te komen. De tijd dat je ettelijke dollars per 1000 kijkers kreeg op algemene content zijn (helaas) long gone...

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Momenteel zijn wij druk bezig met laatste fase voor het online brengen van een nieuwe website. Nu zit ik alleen met een vraag m.b.t. reclame op de site.

 

In welke bezoekersaantallen moet ik denken als ik eventueel in samenwerking met een online advertisement bureau reclame op mijn site wil aanbieden?

 

Hebben julli daar ervaring mee en wat zijn de resultaten? Natuurlijk is het ook mogelijk om zelf adverteerders te zoeken maar daar gaat ook weer veel tijd in zitten.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

 

 

Dat hangt heel erg van je publiek af... als je publiek een niche is, dan kun je al bij de 1000 tot 5000 bezoekers wat verdienen... zoals eerder is gezegd, er wordt voornamelijk 'per klik' betaald, dus hoe gerichter je website en de advertenties, hoe meer kans. Google Adsense heeft een goed programma, tradedoubler en dergelijke hoef je niet aan te beginnen onder de 5 tot 10.000 p/dag denk ik . Ik spreek uit persoonlijke ervaring, kan zijn dat anderen wel goed hebben verdiend.

 

 

s.

 

3 AM Productions - New media design & services

http://www.3amp.com/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.