markt Geplaatst: 31 december 2013 markt 34 1 Geplaatst: 31 december 2013 ik wil graag tweedehandse iphones inkopen en verkopen voor een meer prijs dit vooral op marktplaats etc moet ik hiervoor een kvk nummer voor aanvragen? Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 31 december 2013 Joost Rietveld Moderator 22,6k 79 2287 Geplaatst: 31 december 2013 Ja, en netjes btw rekenen en afdragen (tenzij het hobbymatig is of incidenteel) DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 BN Geplaatst: 2 januari 2014 BN 36 1 Geplaatst: 2 januari 2014 Zou ik wel doen, dan kom je ook professioneler over. Link naar reactie
0 fvddungen Geplaatst: 2 januari 2014 fvddungen 1,7k 95 Geplaatst: 2 januari 2014 Als je daarnaast ook nog wekelijks op de markt staat computers te verkopen, begint het onderhand wel serieuze vormen aan te nemen, toch? Dan is een kvk inschrijving mijn insiens geen overbodige luxe. Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie
0 espen Geplaatst: 3 januari 2014 espen 562 35 Geplaatst: 3 januari 2014 en vergeet de garantie ook niet, daar hebben consumenten dus ook recht op. Tel kapot na een paar dagen? Dan mag jij die opknappen. logo & grafisch design Link naar reactie
0 markt Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur markt 34 1 Geplaatst: 3 januari 2014 en vergeet de garantie ook niet, daar hebben consumenten dus ook recht op. Tel kapot na een paar dagen? Dan mag jij die opknappen. na hoeveel dagen,? Link naar reactie
0 henkh Geplaatst: 3 januari 2014 henkh 3,7k 1 325 Geplaatst: 3 januari 2014 Lastig aan te geven denk ik als ik dit zo lees. Maar helemaal onder een vorm van garantie zal je toch niet uit kunnen komen. Al is het alleen maar om negatieve reviews op internet te voorkomen. ;) Link naar reactie
markt
markt
ik wil graag tweedehandse iphones inkopen en verkopen voor een meer prijs
dit vooral op marktplaats etc
moet ik hiervoor een kvk nummer voor aanvragen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag