Ik ben op dit moment bezig om een 'online franchise' formule op te zetten. Bestaat er al een dergelijk concept? Als een franchise aanbieder wil ik het volgende leveren:
- Chinese thee direct tegen een lage prijs uit China (voldoet aan alle Europese importeisen).
- De website zelf plus hosting en verdere ontwikkeling. De website is volledig zoekmachine geoptimaliseerd en draait op Magento.
- Productbeschrijving en productafbeeldingen.
- Training en advies op het gebied van thee.
Is dit iets dat een franchisee geinteresseerd in zal zijn? Uiteraard zal ik de franchisee om het volgende vragen:
- een kleine maandelijkse bijdrage voor IT en hosting.
- een kleine maandelijkse bijdrage voor Google adwords.
- inkoop van thee
- % van omzet (weet nog niet zeker)
Graag hoor ik een mening van ondernemers op higherlevel. Graag hoor ik hoe ik nog meer waarde voor de franchisenemer kan creeren en hoe ik mijn verdienmodel zou moeten inrichten om het interessant voor beide partijen te maken.
Thanks!
[overbodige hoofdletters verwijderd - mod]
https://www.teasenz.nl - Online theewinkel voor authentieke losse thee direct uit China.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sheng
Sheng
Ik ben op dit moment bezig om een 'online franchise' formule op te zetten. Bestaat er al een dergelijk concept? Als een franchise aanbieder wil ik het volgende leveren:
- Chinese thee direct tegen een lage prijs uit China (voldoet aan alle Europese importeisen).
- De website zelf plus hosting en verdere ontwikkeling. De website is volledig zoekmachine geoptimaliseerd en draait op Magento.
- Productbeschrijving en productafbeeldingen.
- Training en advies op het gebied van thee.
Is dit iets dat een franchisee geinteresseerd in zal zijn? Uiteraard zal ik de franchisee om het volgende vragen:
- een kleine maandelijkse bijdrage voor IT en hosting.
- een kleine maandelijkse bijdrage voor Google adwords.
- inkoop van thee
- % van omzet (weet nog niet zeker)
Graag hoor ik een mening van ondernemers op higherlevel. Graag hoor ik hoe ik nog meer waarde voor de franchisenemer kan creeren en hoe ik mijn verdienmodel zou moeten inrichten om het interessant voor beide partijen te maken.
Thanks!
[overbodige hoofdletters verwijderd - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag