Beste wensen voor HL!

Aanbevolen berichten

Na weer wat onzin vragen en reacties van trouwe HL-leden te hebben gelezen die daar met (soms) gepaste humor op reageerde begon ik aan een reactie met hoog azijn gehalte maar bedacht me tijdens het schrijven dat het ook positief kan :)

 

Dus mijn wensen voor HL in 2014:

 

[*]geen inhoudsloze reacties op onzinnige vragen op HL zodat deze vragen een stille dood sterven (met name op de homepage)

[*]een stuk minder wel inhoudelijke reacties die vooral bedoeld lijken te zijn om eigen kennis te profileren

[*]veel minder werk voor moderators omdat wij als HL de vragen op waarde weten te schatten en ons inhouden met reageren

[*]en vooral veel interessante vragen van gemotiveerde (startende) ondernemers die na zelf wat werk gedaan te hebben iets hebben aan onze kennis en ervaing

[*] dat dit draadje met alle positieve tips van andere HL-ers veel gelezen wordt ;D

Link naar reactie

Jullie zouden de topics die echt niet passen binnen de forumregels niet alleen kunnen vergrendelen maar ook kunnen sluiten. Je kunt de topicstarter een PB sturen met de rede ervan zodat het wel netjes verloopt. De gesloten topics kunnen natuurlijk als voorbeeld dienen maar volgens mij worden dit soort topics voornamelijk geopend door nieuwe accounts.

Ik stoor me er overigens niet echt aan maar zo zou ik dat op mijn forum doen.

De beste wensen verder.

Link naar reactie

Jullie zouden de topics die echt niet passen binnen de forumregels niet alleen kunnen vergrendelen maar ook kunnen sluiten.

 

Zit er een verschil tussen vergrendelen en sluiten dan? Als mods kunnen we topics aanpassen, splitsen, samenvoegen, verplaatsen, verwijderen of sluiten. Verwijderen doen we alleen als iets echt ongepast is, om iemand te beschermen (tegen zichzelf en/of anderen) of als ef sprake is van spam of zelfpromotie.

(vrijwel geen enkel topic wordt overigens echt verwijderd, het wordt alleen verplaatst naar een niet openbaar deel van het forum)

 

@Willem: dank, een goed voornemen voor 2014 voor iedereen! Sluit ook mooi aan bij de eerdere discussie over etiquette en met name gedrag naar nieuwe leden toe

 

@Grenzlooz: jij ook de beste wensen, enne..welkom op Higherlevel!

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Ik wens HL (en de ondernemers/mods) vooral veel humor toe in 2014. Als er niet meer wordt gelachen in het ondernemerschap, heb je grote kans dat je verwordt tot een grauwe ambtelijke en verkalkte roestbonk. Dus naast de serieuze aandacht, ook vooral het plezier niet uit het oog verliezen!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.