Nu heb ik in een paar maand 150.000+ pageviews en ga ik toch eens wat serieuzer nadenken en dan begint dit bij branding/positionering.
Nu is het momenteel nog allemaal hobby en het budget is dan ook beperkt.
Zodoende zit ik te denken het laten ontwerpen van een huisstijl, maar eventueel ook designs voor t-shirts etc. Dit zou ik dan graag willen gaan uitbesteden richting Azië.
Ik weet dat ze daar super kunnen programmeren, dus waarom ook geen grafische ontwerpen uitbesteden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Reinz
Reinz
Hallo allemaal,
Ik ben vanuit een hobby begonnen met een facebookpage over cafe racers (soort van motorfiets) en zodoende ook een website in het leven geroepen.
--> facebook.com/caferacersunited
--> http://caferacersunited.com
Nu heb ik in een paar maand 150.000+ pageviews en ga ik toch eens wat serieuzer nadenken en dan begint dit bij branding/positionering.
Nu is het momenteel nog allemaal hobby en het budget is dan ook beperkt.
Zodoende zit ik te denken het laten ontwerpen van een huisstijl, maar eventueel ook designs voor t-shirts etc. Dit zou ik dan graag willen gaan uitbesteden richting Azië.
Ik weet dat ze daar super kunnen programmeren, dus waarom ook geen grafische ontwerpen uitbesteden?
Hebben jullie hier ervaring mee?
Kortom, branding/grafisch ontwerp uitbesteden richting Azië (of elders)?
Zoals je uit het bovenstaande kunt begrijpen wil ik graag (zoals iedereen in de wereld) het meeste uit mn euro!
Hoor het graag :)
Reinoud
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag