Marley Geplaatst: 6 januari 2014 Marley 4 0 Geplaatst: 6 januari 2014 Hoi, Ik heb een vraag, weet er iemand waar ik een Sample kan laten maken voor een sneaker? Het gaat om een model eigen ontwerp, daarna in kleine aantallen Laten produceren. [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 Marco van den Maagdenberg Geplaatst: 7 januari 2014 Marco van den Maagdenberg 3,8k 255 Geplaatst: 7 januari 2014 Heb je zelf al gezocht? Link naar reactie
0 Marley Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Marley 4 0 Geplaatst: 8 januari 2014 Ja ik en vooral op internet gezocht en zo kwam ik ook op deze site terecht. Maar heb zo verder nog niets kunnen vinden. Link naar reactie
0 Maurits77 Geplaatst: 19 maart 2014 Maurits77 5 0 Geplaatst: 19 maart 2014 In China zitten genoeg schoen fabrikanten die je kunt benaderen. De Canton Fair is een mooie gelegenheid om er heel veel op één dag te spreken. Link naar reactie
0 Patriciavdbosch Geplaatst: 20 maart 2014 Patriciavdbosch 8 0 Geplaatst: 20 maart 2014 In azie of turkije heb je de meeste mogelijkheden om samples te laten maken voor lage tarieven. Vooral china heeft vele mogelijkheden kijk eens op: http://zakelijk.infonu.nl/onderneming/95831-de-kosten-om-een-tas-te-produceren-in-china.html Hier ook nog wat info over het transport : http://zakelijk.infonu.nl/onderneming/95831-de-kosten-om-een-tas-te-produceren-in-china.html Het voorbeeld hier gaat over een tas, maar kan uiteraard ook om schoenen gaan. coming soon: Sparkle Desk Rent, de werkplek voor zzp-ers met events en een diversiteit aan services . Link naar reactie
0 Marley Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Marley 4 0 Geplaatst: 2 mei 2014 Hoi Marco Bedankt voor de tip, en ik had ook inderdaad China in gedachten voor de productie. Mvg, Marley In China zitten genoeg schoen fabrikanten die je kunt benaderen. De Canton Fair is een mooie gelegenheid om er heel veel op één dag te spreken. Link naar reactie
0 MajidAl Geplaatst: 21 juni 2014 MajidAl 1 0 Geplaatst: 21 juni 2014 Zelf zit ik met dezelfde vraag en ik heb tot nu toe eigenlijk nog niet echt een duidelijk antwoord gelezen in de verschillende topics. Ik heb ontwerpen klaar liggen op papier waarvan binnenkort een 3D model wordt gemaakt op de computer, maar ik heb nog geen succes gehad bij het vinden van een fabriek waar ik een sample kan laten produceren. Het plan wordt al aan gewerkt (ik studeer HBO Commerciële Economie), dus graag ook geen opmerkingen als "hoe ga je je onderscheiden" etc. Ik ben, net zoals de topic starter, enkel en alleen op zoek naar een fabriek waar ik een sample kan laten produceren. De links die eerder werden gegeven in dit topic werken overigens niet. Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 21 juni 2014 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2013 Geplaatst: 21 juni 2014 @MajiDal, allereerst welkom op Higherlevel! Ik ben, net zoals de topic starter, enkel en alleen op zoek naar een fabriek waar ik een sample kan laten produceren. In overleg met de leden is besloten geen ondersteuning meer te bieden voor dit soort "ik zoek een fabrikant en verder niets" vragen; Higherlevel is géén handelshuis. Dit topic gaat daarom op slot. Inhoudelijke ondernemersvragen ( bijvoorbeeld "hoe ga ik mij onderscheiden") kunnen en mogen uiteraard wel gesteld worden De links die eerder werden gegeven in dit topic werken overigens niet Dit probleem is bekend, wordt hersteld. Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
Marley
Marley
Hoi,
Ik heb een vraag, weet er iemand waar ik een
Sample kan laten maken voor een sneaker?
Het gaat om een model eigen ontwerp, daarna in kleine aantallen
Laten produceren.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag