• 0

Alternatief voor Vastopmobiel Vodafone

Ik wil van mijn Vodafone abonnement af maar maak gebruik van Vodafone Vastopmobiel om mijn zakelijke nummer op mijn mobiel te ontvangen. Heb gekeken naar alternatieven om mijn vaste nummer naar te porteren. Ik werk overigens op een Mac en heb een Windows Phone smartphone (dus geen iOS of Android):

- Sip etc. > moet ik altijd app hebben draaien en geluidskwaliteit is niet altijd consistent

- Skype > nummer porteren naar Skype schijnt te kunnen maar van Skype naar andere provider later is bijna niet te doen lees ik. Daarnaast zelfde issues als Sip

- T-Mobile > heeft een soortgelijke dienst maar die is veel duurder en werkt niet met stel zelf samen pakket

- KPN > heb een dergelijke dienst niet op hun site kunnen vinden (ga ze nog bellen)

Heeft iemand een goed alternatief gevonden? Ik krijg niet heel veel zakelijk telefoonverkeer meer op de vaste lijn maar wil dit nummer niet kwijt raken.

Dank al vast voor jullie antwoord.

Fer

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44260-alternatief-voor-vastopmobiel-vodafone/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Laatst nog met succes, zonder al teveel gedoe, een nummer van Skype naar een andere aanbieder geporteerd. Lijkt me ook gewoon een OPTA-verplichting die ze hebben.

Al gedacht aan porteren naar een VoIP-aanbieder en (permanent) laten doorschakelen naar je 06? Als het niet om veel telefoontjes gaat is dat ook niet enorm kostbaar.

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar