Ik ben bezig om haarproducten (fohn etc) te importeren uit CHina. Heb al samples ontvangen en zou nu een grote bestelling willen doen. Nu is mijn vraag:
- hoe of moet ik de te verzenden producten verzekeren? Of zijn deze verzekerd?
- 30% aanbetalen en 70% bij aflevering is gebruikelijk?
- de producten komen aan in Rotterdam, hoe krijg ik alles op locatie? Kan ik het eventueel zelf met een bus ophalen?
- Dienen de invoerkosten direct te worden afgerekend of krijg je hier een aanslag van?
- BTW zelf opgeven bij de aangifte of dient de BTW vooraf betaald te worden?
Misschien dat ik nog iets over het hoofd zie en alle tips en advies zijn welkom!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tkh2014
tkh2014
Ik ben bezig om haarproducten (fohn etc) te importeren uit CHina. Heb al samples ontvangen en zou nu een grote bestelling willen doen. Nu is mijn vraag:
- hoe of moet ik de te verzenden producten verzekeren? Of zijn deze verzekerd?
- 30% aanbetalen en 70% bij aflevering is gebruikelijk?
- de producten komen aan in Rotterdam, hoe krijg ik alles op locatie? Kan ik het eventueel zelf met een bus ophalen?
- Dienen de invoerkosten direct te worden afgerekend of krijg je hier een aanslag van?
- BTW zelf opgeven bij de aangifte of dient de BTW vooraf betaald te worden?
Misschien dat ik nog iets over het hoofd zie en alle tips en advies zijn welkom!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag