• 0

Eenvoudige online incassosoftware voor zzp'ers

Als zzp'er wil ik kleine maandabonnementen gaan aanbieden. Bestaat hiervoor eenvoudige online incassosoftware?

 

Ik heb het al gevraagd op Twitter, in een Facebook-groep voor zzp'ers, ik heb me rotgezocht op Google, ik heb doorgevraagd bij Amerikaanse websites (zoals Recurly en Chargify) die recurring payments aanbieden met alleen creditcard, ik heb doorgevraagd bij Nederlandse bedrijven die allerlei ingewikkelde software aanbieden waarbij ik moet coden, plugins moet regelen, etc. Ik heb het nog steeds niet gevonden.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wellicht snap ik de vraag ook niet helemaal, wil je:

 

[*]dat zzp-ers via je website akkoord kunnen geven?

[*]je dienst factureren en incasseren via een online pakket?

 

Bij het eerste denk ik dan aan een portaal, zoals administratiekantoren gebruik van maken. Bekijk eens creaim of dergelijks voor de mogelijkheden.

De tweede is makkelijker te bewerkstelligen. Vele pakketten bieden deze mogelijkheden aan.

 

 

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Link naar reactie
  • 0

Wellicht snap ik de vraag ook niet helemaal, wil je:

 

[*]dat zzp-ers via je website akkoord kunnen geven?

[*]je dienst factureren en incasseren via een online pakket?

 

Bij het eerste denk ik dan aan een portaal, zoals administratiekantoren gebruik van maken. Bekijk eens creaim of dergelijks voor de mogelijkheden.

De tweede is makkelijker te bewerkstelligen. Vele pakketten bieden deze mogelijkheden aan.

 

 

Allebei! Ik zie bij Creaim vooral een handtekening in een PDF. Daar zijn vele eenvoudige services voor heb ik al ontdekt. Echter nog geen waarbij ik meteen alle ingevulde gegevens (die horen bij machtigingsformulier) kan exporteren als Excel-bestand en importeren in de online software.

 

Je geeft aan dat je vele pakketten kent met die mogelijkheden. Zoals aangegeven heb ik me rot gezocht en er nog steeds geen gevonden. Welke ken je?

Link naar reactie
  • 0

Google eens op digitale handtekening, dan krijg je veel opties. Dit lijkt me ook wel interessant om te lezen.

 

Gevaarlijk terrein dit, maar vroeger deed ik het zelf met Davilex. Als je op online factureren klikt zie je vele opties, op de site boekhoudsoftware-vergelijken.nl staat veel vermeld, echter niet omtrent incasso's.

Wefact.nl kan het, maar ook andere zoals in mijn onderschrift vermeld staat.

 

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.