Ik zit nu met een variant op het thema van mijn eerdere vraag over het nemen van omzet vs btw betalen. Ditmaal zit het zo: ik heb in december een tablet bij dell besteld en overgemaakt via zakelijke rekening. Dell zit echter met vertraagde levering en ik krijg dat ding nu pas in januari (hoop ik). De factuurdatum is dus pas in januari, aangezien ik alleen een soort pro forma ding heb via email.
De vraag is dus, als je de omzet in de daadwerkelijke maand moet nemen, is dat ook met kosten? En kan ik daarmee dus dit alsnog als aftrekpost gebruiken (hij is < 450 euro) over 2013?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rstraatman
rstraatman
Ik zit nu met een variant op het thema van mijn eerdere vraag over het nemen van omzet vs btw betalen. Ditmaal zit het zo: ik heb in december een tablet bij dell besteld en overgemaakt via zakelijke rekening. Dell zit echter met vertraagde levering en ik krijg dat ding nu pas in januari (hoop ik). De factuurdatum is dus pas in januari, aangezien ik alleen een soort pro forma ding heb via email.
De vraag is dus, als je de omzet in de daadwerkelijke maand moet nemen, is dat ook met kosten? En kan ik daarmee dus dit alsnog als aftrekpost gebruiken (hij is < 450 euro) over 2013?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag