Back in town?

Aanbevolen berichten

Misschien…. Misschien ook niet.

 

Na een afwezigheid van 2 jaar heb ik besloten weer eens voorzichtig rond te kijken hier.

 

2 jaar van vrij grootschalige depressie ivm “beëindigen” van 2 bedrijven, een einde van een huwelijk en alles er rondom heen, verlies van huis en haard en alles wat ik bezat.

 

Schijnbaar heeft toch alles een reden. Ik woon (dankzij een tip van een zeer gewaardeerd HL-lid ;-) ) anti kraak, maar heb me in jaren niet zo thuis gevoeld als hier. Ook persoonlijk krabbel ik steeds verder op. Leuke relatie, goede omgang met kinderen, financieel nog een puinhoop, maar och, met alles valt te (over)leven.

 

Nadat ik 2 dagen weer meegelezen heb, en ook mijn persoonlijke berichten weer eens doorgespit heb (van 2 jaar geleden dus) wil ik graag excuses maken aan alle HL leden die mij altijd gesteund hebben, maar die ik “uit het oog verloren ben”, en aan wie ik nooit meer iets heb laten weten/horen.

 

HL moe, internet moe… de omstandigheden…geen excuus, ik weet het.

 

Geen idee of ik (snel) weer deel ga uitmaken van de door mij zo gewaardeerde HL community, maar ik bedank bepaalde mensen uit de grond van mijn hart (en jullie weten zelf wel wie ik bedoel) en hoop snel weer enigszins contact te hebben. Nogmaals sorry.

 

Hopelijk kan ik snel weer wat mensen van dienst zijn uit ervaring of verleden.

 

Groet, Marcel

 

Link naar reactie

.... wil ik graag excuses maken aan alle HL leden die mij altijd gesteund hebben, maar die ik “uit het oog verloren ben”, en aan wie ik nooit meer iets heb laten weten/horen.

...

 

;D zo kan ik eindelijk eens een mierzoete quote posten op een serieuze forum zoals higherlevel:

1278.jpg

had eigenlijk gezocht naar een betere over dat ook als je lang geen contact heb gehad je het zonder problemen weer kan oppakken maar heb die niet meer kunnen vinden...

in ieder geval fijn te weten dat het allemaal weer de goede kant op gaat :)

No matter how long the winter, spring is sure to follow.

 

Zal nu ophouden met zoete quotes en maar weer aan het werk gaan. :P

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.