TheoT Geplaatst: 19 januari 2014 TheoT 11 0 Geplaatst: 19 januari 2014 Goedenavond, Ik heb een nieuwe website gelanceerd en ik heb al een en ander gelezen over backlinks. Nu heb ik hier nog enkele vragen over. Het is mogelijk om je site op bedrijvenpagina's aan te melden. Zijn deze partijen interessant voor Google? Moet ik dan op mijn eigen site ook een link naar deze pagina zetten. Is het dan pas een backlink of is dat helemaal niet nodig. Hebben jullie interessante sites waar een vermelding van je website goed wordt geïndexeerd door Google. Bij voorbaat dank. Link naar reactie
0 Wouter Hol Geplaatst: 19 januari 2014 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 19 januari 2014 Ik weet niet precies welke sites je bedoelt met "bedrijvenpagina's", maar de meeste online bedrijvengidsen voegen niets toe en willen slechts onredelijk veel geld voor een linkje. Betaal nooit geld aan dat soort websites. De meesten zijn acquisitie fraudeurs die je ongevraagd bellen voor een betaalde vermelding op hun site. Link naar reactie
0 Mohamed Boulahfati Geplaatst: 20 januari 2014 Mohamed Boulahfati 79 2 Geplaatst: 20 januari 2014 Goedenavond, Ik heb een nieuwe website gelanceerd en ik heb al een en ander gelezen over backlinks. Nu heb ik hier nog enkele vragen over. Het is mogelijk om je site op bedrijvenpagina's aan te melden. Zijn deze partijen interessant voor Google? Moet ik dan op mijn eigen site ook een link naar deze pagina zetten. Is het dan pas een backlink of is dat helemaal niet nodig. Hebben jullie interessante sites waar een vermelding van je website goed wordt geïndexeerd door Google. Bij voorbaat dank. Alle serieuze en goed onderhouden websites zijn interessant om daarop een link te krijgen. Wat veel webmasters vergeten is dat een serieuze site op termijn in waarde stijgt voor Google, en dus gaat die backlink meer waard zijn. Wanneer je echter teruglinkt heb je een linkruil, en dat wordt door Google niet meegeteld. Het gaat om eenrichtings backlinks die je ranking omhoog helpen. Voor Google betekent het dat de andere site je website interessant vindt, en dat geldt dan als een stem. Méér bezoekers, meer klanten op uw website. Bekijk onze oplossingen! Internet marketing, zoekmachine optimalisatie en zoekmachine marketing! Link naar reactie
0 Zomaar iemand Geplaatst: 20 januari 2014 Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 20 januari 2014 Toch eens een vraagje over. Levert zo'n backlink een penalty op? Ik heb namelijk op mijn website een aantal stukjes staan over een opdracht, waarbij ook gelinkt wordt naar de opdrachtgever, die soms op zijn beurt ook een link terugplaatst. Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 20 januari 2014 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 20 januari 2014 Je moet niet in regeltjes als "backlinks zijn altijd slecht" denken, maar in de bezoekerslogica die Google zoveel mogelijk probeert na te doen - als jij en je klant wederzijds naar elkaar linken vanwege een succesvol project is dat voor de bezoeker alleen maar potentieel interessant, en zal dat ook niet bestraft worden. IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Mohamed Boulahfati Geplaatst: 20 januari 2014 Mohamed Boulahfati 79 2 Geplaatst: 20 januari 2014 Toch eens een vraagje over. Levert zo'n backlink een penalty op? Ik heb namelijk op mijn website een aantal stukjes staan over een opdracht, waarbij ook gelinkt wordt naar de opdrachtgever, die soms op zijn beurt ook een link terugplaatst. Neen. De waarde wordt gewoon genegeerd. Google geeft geen penalty voor zaken die logisch zijn. Als je website uit 1000 pagina's bestaat mag je zelfs 1000 maal linken naar een andere site, omdat een link op elke pagina kan voorkomen. Het geheel wordt dan gezien als 1 backlink. Het is maar om te begrijpen hoe Google te werk gaat. Méér bezoekers, meer klanten op uw website. Bekijk onze oplossingen! Internet marketing, zoekmachine optimalisatie en zoekmachine marketing! Link naar reactie
0 mahyar Geplaatst: 20 januari 2014 mahyar 25 1 Geplaatst: 20 januari 2014 Het is volledig afhankelijk van de bedrijvengids. Er zijn bedrijvengidsen met een hoge DA/PA en die links helpen je wel. Hoger in Google? (No Cure No Pay) > http://momzic.nl/google-pagina-1-positie/ Website/Webshop + Opzet Adwords camagne (25 euro p/m) > www.momzic.nl/volledige-website/ Marketing Producten > www.onlinemarketingportaal.nl Link naar reactie
TheoT
TheoT
Goedenavond,
Ik heb een nieuwe website gelanceerd en ik heb al een en ander gelezen over backlinks. Nu heb ik hier nog enkele vragen over.
Het is mogelijk om je site op bedrijvenpagina's aan te melden. Zijn deze partijen interessant voor Google?
Moet ik dan op mijn eigen site ook een link naar deze pagina zetten. Is het dan pas een backlink of is dat helemaal niet nodig.
Hebben jullie interessante sites waar een vermelding van je website goed wordt geïndexeerd door Google.
Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag