• 0

Backlinks van bedrijvenpagina's

Goedenavond,

 

Ik heb een nieuwe website gelanceerd en ik heb al een en ander gelezen over backlinks. Nu heb ik hier nog enkele vragen over.

Het is mogelijk om je site op bedrijvenpagina's aan te melden. Zijn deze partijen interessant voor Google?

Moet ik dan op mijn eigen site ook een link naar deze pagina zetten. Is het dan pas een backlink of is dat helemaal niet nodig.

 

Hebben jullie interessante sites waar een vermelding van je website goed wordt geïndexeerd door Google.

 

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet niet precies welke sites je bedoelt met "bedrijvenpagina's", maar de meeste online bedrijvengidsen voegen niets toe en willen slechts onredelijk veel geld voor een linkje. Betaal nooit geld aan dat soort websites. De meesten zijn acquisitie fraudeurs die je ongevraagd bellen voor een betaalde vermelding op hun site.

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond,

 

Ik heb een nieuwe website gelanceerd en ik heb al een en ander gelezen over backlinks. Nu heb ik hier nog enkele vragen over.

Het is mogelijk om je site op bedrijvenpagina's aan te melden. Zijn deze partijen interessant voor Google?

Moet ik dan op mijn eigen site ook een link naar deze pagina zetten. Is het dan pas een backlink of is dat helemaal niet nodig.

 

Hebben jullie interessante sites waar een vermelding van je website goed wordt geïndexeerd door Google.

 

Bij voorbaat dank.

Alle serieuze en goed onderhouden websites zijn interessant om daarop een link te krijgen. Wat veel webmasters vergeten is dat een serieuze site op termijn in waarde stijgt voor Google, en dus gaat die backlink meer waard zijn.

 

Wanneer je echter teruglinkt heb je een linkruil, en dat wordt door Google niet meegeteld. Het gaat om eenrichtings backlinks die je ranking omhoog helpen. Voor Google betekent het dat de andere site je website interessant vindt, en dat geldt dan als een stem.

 

Link naar reactie
  • 0

Toch eens een vraagje over.

 

Levert zo'n backlink een penalty op?

 

Ik heb namelijk op mijn website een aantal stukjes staan over een opdracht, waarbij ook gelinkt wordt naar de opdrachtgever, die soms op zijn beurt ook een link terugplaatst.

Neen. De waarde wordt gewoon genegeerd. Google geeft geen penalty voor zaken die logisch zijn.

Als je website uit 1000 pagina's bestaat mag je zelfs 1000 maal linken naar een andere site, omdat een link op elke pagina kan voorkomen. Het geheel wordt dan gezien als 1 backlink. Het is maar om te begrijpen hoe Google te werk gaat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.