Mag een bedrijf een punt dat meegenomen is in de contracten eenzijdig aanpassen?
Enige tijd geleden ben ik klant geworden bij een VOIP leverancier, via een tussenpersoon.
De afspraak die is gemaakt is : dat er per daadwerkelijke gebelde minuut een vast tarief in rekening wordt gebracht.
De starttik, wordt niet in rekening gebracht (dit staat in het contract dat ik ondertekend heb). Dit heb ik met de tussenpersoon afgesproken zodat de kosten van het bellen (wij zijn een callcenter) op een relatief laag tarief uitkomt., aangezien er veel bedrijven zijn die de voicemail hebben aanstaan. (en er dan een starttik + betaling per minuut in rekening zou worden gebracht).
Vandaag heb ik contact gehad met betreffende leverancier, deze gaf aan dat er tot op heden te weinig is gebeld. En dat zij het belgedrag nog één maand aanzien en dat vanaf dan de starttik wel gerekend gaat worden.
Nu is het zo dat ik met de tussenpersoon geen aanvullende afspraken heb gemaakt over het belvolume en er dus geen ondergrens is.
Mag het VOIP bedrijf de starttik ineens wel gaan rekenen? Ondanks dat de afspraak gemaakt is dat ik dit niet hoef te betalen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Luinstralukas
Luinstralukas
Beste lezers,
Ik heb een korte vraag:
Mag een bedrijf een punt dat meegenomen is in de contracten eenzijdig aanpassen?
Enige tijd geleden ben ik klant geworden bij een VOIP leverancier, via een tussenpersoon.
De afspraak die is gemaakt is : dat er per daadwerkelijke gebelde minuut een vast tarief in rekening wordt gebracht.
De starttik, wordt niet in rekening gebracht (dit staat in het contract dat ik ondertekend heb). Dit heb ik met de tussenpersoon afgesproken zodat de kosten van het bellen (wij zijn een callcenter) op een relatief laag tarief uitkomt., aangezien er veel bedrijven zijn die de voicemail hebben aanstaan. (en er dan een starttik + betaling per minuut in rekening zou worden gebracht).
Vandaag heb ik contact gehad met betreffende leverancier, deze gaf aan dat er tot op heden te weinig is gebeld. En dat zij het belgedrag nog één maand aanzien en dat vanaf dan de starttik wel gerekend gaat worden.
Nu is het zo dat ik met de tussenpersoon geen aanvullende afspraken heb gemaakt over het belvolume en er dus geen ondergrens is.
Mag het VOIP bedrijf de starttik ineens wel gaan rekenen? Ondanks dat de afspraak gemaakt is dat ik dit niet hoef te betalen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Modedit: titel gecorrigeerd.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag