• 0

Ik zoek kleine doosjes

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Is het de bedoeling deze doosjes ook te verzenden, of is het enkel alleen voor bijv. in de detailhandel?

 

Als je de doosjes ook als zodanig gaat verzenden, zou ik zeggen: niet doen! Kleine doosjes raken sneller kwijt. Dan kun je beter je product in een wat groter doosje doen en deze opvullen, dan dat je telkens nieuwe doosjes moet zenden omdat de vervoerder ze kwijt raakt.

 

Daarnaast: zoek je persé een klepsluiting? Of een dekseldoos ook? Persé karton?

 

Hier heb je bv. een Kubus van plastic of van Golfkarton. Ik denk dat je toch even goed moet Googlen.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Even een paar antwoorden op een rij:

 

- de doosjes zijn niet bedoeld om te verzenden, maar puur als verpakking bij verkoop. Er moet een beker in passen.

- dekseldoosjes met dubbele klep hebben we geprobeerd, maar zijn lelijk om te sluiten (je hebt altijd plakband nodig)

- een kubus van plastic is gewoonweg te duur voor het product wat er in verpakt moet worden

- dozenproducent.nl had ik al gevonden en is dus wél duur. ;)

 

Bij de link die ik plaatste zouden we ongeveer € 0,17 per doosje kwijt zijn, bij afname van slechts 250 stuks. Ik zou akkoord kunnen gaan met € 0,25 tot € 0,30 per doosje maar daarboven wordt het moeilijk.

Link naar reactie
  • 0

- dekseldoosjes met dubbele klep hebben we geprobeerd, maar zijn lelijk om te sluiten (je hebt altijd plakband nodig)

 

Of een een hotglue pistool, waarbij de lijmlaag onzichtbaar aan de binnenkant van de doos terecht komt. Met een beetje oefening kun je daar heel mooi dekseltjes mee dichtplakken, al is het niet het meest handige om weer open te krijgen voor de consument.

Link naar reactie
  • 0

- dekseldoosjes met dubbele klep hebben we geprobeerd, maar zijn lelijk om te sluiten (je hebt altijd plakband nodig)

 

Of een een hotglue pistool, waarbij de lijmlaag onzichtbaar aan de binnenkant van de doos terecht komt. Met een beetje oefening kun je daar heel mooi dekseltjes mee dichtplakken, al is het niet het meest handige om weer open te krijgen voor de consument.

 

Even voor de duidelijkheid, wij pakken het artikel in waar de klant bij staat, je kunt dan dus niet met een lijmpistool o.i.d. gaan klungelen. De doosjes moeten direct te gebruiken zijn.

 

Het doosje in eerste link die ik plaatste voldoet, maar deze fabrikant levert niet buiten de USA, dus zoek ik een leverancier die dat wel doet. Ik ben zeker niet van plan om zelf te gaan knippen en plakken, daar is het in de winkel veel te druk voor.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zou zoiets een autolock (kubus)doosje noemen. Met een (ronde) sticker als verzegeling kom je een heel eind. Al mijn verpakkingsleveranciers hebben dit in hun assortiment.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik zou zoiets een autolock doosje noemen.

 

Groet,

 

Highio

Dat is ook zoiets: iedereen noemt zo'n doosje anders.

Met "autolock" wordt meestal bedoeld dat de onderkant vanzelf uitvouwt, maar de bovenkant heeft meestal nog een dubbele sluiting die je moet dichtplakken. Een ander noemt het een "spijkerdoosje" maar die zijn niet in een 10x10x10 maat te vinden. Ook wordt het een "postdoos" genoemd, maar die zijn weer niet in kleine maten te vinden.

 

Wat ik zoek heet in Amerika een "Mug shipper", maar hier kent niemand dat. Bij verpakkingsbedrijven kijken ze je met open mond aan, als je er om vraagt. ::)

mug-shipper.jpg&maxx=300&maxy=0

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.