• 0

software boekhouding BV met consultancy en vermogensbeheer

Hi

Ik heb eindeloos gezocht naar een eenvoudig boekhoud programma. Mijn accountant doet het nu, maar ik vind > €1200 per jaar wel veel geld. Wat gebeurt er in mijn BV:

- vermogensbeheer, met maandelijks iets van 10-15 mutaties in kopen en verkopen

- consultancy, met maandelijks 1-2 diensten facturen, en alle rekeningen via de bank betaald. Iets van 10-30 dingen per maand

Ik zou graag een programma willen dat ook een balans en V&W rekening produceert. Of een accountant die iets van software heeft, zodat ik zelf goed aanleveren, en dus de maandkosten niet €125 zijn.

Iemand een suggestie of ervaring in een vergelijkbare situatie?

Annemieke

[Mod edit: titel verduidelijkt ]

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Goede morgen Annemieke,

Het moet mogelijk zijn dat, in overleg met je accountant of boekhouder, de dagelijkse / maandelijkse administratie door jezelf verwerkt wordt in een boekhoudprogramma.

Elk boekhoudprogramma beschikt wel over een kolommenbalans met Balans en V&W en voldoet daarmee aan je vraag.

Zelf heb ik goede ervaringen met Snelstart en een basisabonnement kost € 9,50 per maand.

(Voor het omzetten naar een "Jaarrapport" is wel aanvullende programmatuur nodig.)

Of je daarmee veel bespaart bij je accountant is mede afhankelijk van de kwalieteit van de administratie die door jezelf vezorgd wordt. Enige besparing lijkt wel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar