Jeffrey Hazeleger Geplaatst: 20 januari 2014 Jeffrey Hazeleger 4 0 Geplaatst: 20 januari 2014 Ik heb een eenmanszaak. Nu gebruik ik thuis internet en telefonie voor mijn bedrijf maar ook prive. Mag ik die kosten nu volledig opvoeren als kosten voor mijn bedrijf? Ik maak met mijn auto km's prive als zakelijk. Moet ik een kilometer registratie bijhouden? zo ja moet ik dat voor alleen zakelijk of ook prive? Dan de hamvraag moet ik de benzinekosten als kosten noteren en de btw terug vragen of moet ik een bedrag per kilometer gaan opvoeren als kosten? Verschilt het nog of ik km's maak met de fiets of met de auto? Indien ik gebruik maak van een dienst van een particulier voor mijn bedrijf. Hoe moet ik en die particulier omgaan met de vergoeding? alvast bedankt, Jeffrey Link naar reactie
1 Jeroen Bakker Geplaatst: 20 januari 2014 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 20 januari 2014 Al deze vragen zijn al vele malen voorbij gekomen, dus ik heb even gezocht :) M.b.t. de telefoonvraag: zie hier. M.b.t. de autovraag: zie hier voor vraag 1, zie hier voor vraag 2 en zie hier voor vraag 3. En de vraag m.b.t. de particulier: zie hier. Link naar reactie
Jeffrey Hazeleger
Jeffrey Hazeleger
Ik heb een eenmanszaak.
Nu gebruik ik thuis internet en telefonie voor mijn bedrijf maar ook prive. Mag ik die kosten nu volledig opvoeren als kosten voor mijn bedrijf?
Ik maak met mijn auto km's prive als zakelijk.
Moet ik een kilometer registratie bijhouden? zo ja moet ik dat voor alleen zakelijk of ook prive?
Dan de hamvraag moet ik de benzinekosten als kosten noteren en de btw terug vragen of moet ik een bedrag per kilometer gaan opvoeren als kosten?
Verschilt het nog of ik km's maak met de fiets of met de auto?
Indien ik gebruik maak van een dienst van een particulier voor mijn bedrijf. Hoe moet ik en die particulier omgaan met de vergoeding?
alvast bedankt,
Jeffrey
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag