Een leveranciers van ons heeft sinds dit jaar een lijst met producten die in een beschadigde doos zitten.
De producten zelf zijn getest en 100% goed bevonden, ook hebben de producten nog de volledige fabrieksgarantie.
Nu is een voorwaarden van onze leverancier dat de goederen niet worden teruggenomen, ook niet om commerciele redenen.
Kunnen wij dit ook op deze manier aan onze klanten verkopen? En mag deze voorwaarden eigenlijk wel worden gesteld?
Er zitten leuke kortingen op, oplopend tot 50% en wij willen deze dus online gaan aanbieden.
Aangezien onze leverancier de producten niet retour neemt zijn wij straks de gene die met de retour gestuurde producten blijft zitten en dat willen we liever niet.
Kort samengevat:
1. Mag onze leverancier de voorwaarden stellen dat de producten niet worden teruggenomen, om welke reden dan ook?
2. Mogen wij bovenstaande voorwaarden ook stellen aan onze klanten, zowel offline als online?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
edwinbak
edwinbak
Goedemiddag,
Een leveranciers van ons heeft sinds dit jaar een lijst met producten die in een beschadigde doos zitten.
De producten zelf zijn getest en 100% goed bevonden, ook hebben de producten nog de volledige fabrieksgarantie.
Nu is een voorwaarden van onze leverancier dat de goederen niet worden teruggenomen, ook niet om commerciele redenen.
Kunnen wij dit ook op deze manier aan onze klanten verkopen? En mag deze voorwaarden eigenlijk wel worden gesteld?
Er zitten leuke kortingen op, oplopend tot 50% en wij willen deze dus online gaan aanbieden.
Aangezien onze leverancier de producten niet retour neemt zijn wij straks de gene die met de retour gestuurde producten blijft zitten en dat willen we liever niet.
Kort samengevat:
1. Mag onze leverancier de voorwaarden stellen dat de producten niet worden teruggenomen, om welke reden dan ook?
2. Mogen wij bovenstaande voorwaarden ook stellen aan onze klanten, zowel offline als online?
Graag verneem ik van jullie.
Met vriendelijke groet,
Edwin
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag