Mijn man en ik hadden en VOF. Nu is mijn man inmiddels overleden en kreeg ik bericht van de KvK om de VOF. op te zeggen. Immers: een VOF. geldt niet voor één persoon en kon niet gehandhaafd blijven. Nu zijn er nog een paar rekeningen die op de VOF staan waarvoor een incassobureau is geschakeld, met de daarbij alle bijkomende hoge kosten. Ben ik nu als privé persoon aansprakelijk voor de rekeningen die op de VOF. staan?
Let wel: ik heb nu een Anw uitkering om van te leven.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pelowi10
pelowi10
Mijn man en ik hadden en VOF. Nu is mijn man inmiddels overleden en kreeg ik bericht van de KvK om de VOF. op te zeggen. Immers: een VOF. geldt niet voor één persoon en kon niet gehandhaafd blijven. Nu zijn er nog een paar rekeningen die op de VOF staan waarvoor een incassobureau is geschakeld, met de daarbij alle bijkomende hoge kosten. Ben ik nu als privé persoon aansprakelijk voor de rekeningen die op de VOF. staan?
Let wel: ik heb nu een Anw uitkering om van te leven.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw antwoord.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag