1. Waarschijnlijk een klassieke beginnersfout, domweg vergeten om een (gemaakte kost)bon in de administratie bij te voegen en dus niet indienen bij de omzetbelasting en dus wel belasting betaald te hebben maar niet aangegeven. Zijn er acties die ik kan ondernemen om de betaalde belasting alsnog in te dienen?
2. Ik heb aankopen gedaan voor mijn onderneming voordat deze ingeschreven stond, moet ik deze gemaakte kosten inclusief btw bij de inkomstenbelasting aangeven?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Amy4444
Amy4444
Beste allemaal,
Ik heb 2 vragen waar ik maar niet uit kom..
1. Waarschijnlijk een klassieke beginnersfout, domweg vergeten om een (gemaakte kost)bon in de administratie bij te voegen en dus niet indienen bij de omzetbelasting en dus wel belasting betaald te hebben maar niet aangegeven. Zijn er acties die ik kan ondernemen om de betaalde belasting alsnog in te dienen?
2. Ik heb aankopen gedaan voor mijn onderneming voordat deze ingeschreven stond, moet ik deze gemaakte kosten inclusief btw bij de inkomstenbelasting aangeven?
Dank jullie wel.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag