• 0

Objectief advies/ondersteuning bij financiering

Goedemiddag,

 

Momenteel ben ik op zoek naar iemand/partij die objectief kan adviseren en/of begeleiden bij een financieringsvraagstuk. Wij (compagnon en ondergetekende) hebben weinig verstand hiervan. Bij het online zoeken naar informatie is het lastig om wijs te worden uit alle terminologie, financieringsvormen en constructies.

 

We hebben geinformeerd bij Mindhunter, maar daar worden we in een constructie getrokken waarbij alleen al bemiddelaar (Mindhunter) 5% onverwaterbaar aandelenvermogen wil ontvangen, alleen maar voor begeleiding. Dit klinkt mij als heel dure optie.

 

Wie heeft kennis hiervan of kan ons in een goede richting wijzen?

 

Bij voorbaat dank!

 

Bert

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor julie reacties.

 

@Joost: Het betreft een internet startup. We zijn nog niet bij een bank geweest. Reden: we weten simpelweg niet wat beste optie voor ons is. We werken met een licentiemodel en hebben inmiddels zo'n 10 licentiehouders. Kosten voor loon, kantoor, en stukje marketing is gedekt. We kunnen naar ons idee alleen (veel) sneller wanneer we meer marketingbudget zouden hebben.

 

@Ties & @Edo: bedankt, die ga ik sowieso lezen om wat meer op de hoogte te zijn!

 

Gr, Bert

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Bert,

 

Zelf ben ik ook bezig met een start-up. 30 december heb ik mij samen met Ron van der Kolk opgesloten in een vergaderruimte en hebben we een enorm productieve dag gehad waarbij er veel vragen naar boven zijn gekomen en nog veel meer vragen beantwoord zijn. Ongetwijfeld kan hij je ook helpen bij dergelijk vraagstuk. Ik kan hem in ieder geval van harte aanbevelen.

 

Succes en groet,

Jamie

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 129 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.