Dit is mijn informatieve website, zoals te zien van mijn windsurf/kitesurfschool.
De website dient er voor om mensen van het internet te trekken en naar mijn surfschool te leiden.
Het doel is om zo veel mogelijk boekingen te krijgen en op internet een betere uitstraling te hebben dan de concurrerende windsurfscholen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb geprobeerd de website zo simpel en duidelijkmogelijk te houden. Zodat de bezoekers niet overladen worden met informatie waar ze niks hebben maar dat ze de belangrijkste punten onthouden:
-Prijs
-Uitstraling
-Werking
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil onderscheidend zijn, dit op het gebied van uitstraling en kwaliteit.
Mijn team is jong/modern en altijd vrolijk dit wil ik ook uitstralen.
Ik zie nog altijd veel mensen naar de concurrent gaan van af het internet. Nu wil ik graag weten of het komt omdat ze nooit op mijn website gekeken hebben of omdat op internet de andere surfschool beter oogt.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is geen ander bestaand concept en dit is mijn eerste en enige website. Wanneer er veel kritiek op de website is zal er gewerkt worden aan een nieuwe website.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop hier door duidelijk inzicht te krijgen in wat de vraag van (niet surfers) dus potentiële klanten op prijs stellen en verwachten.
Ook ben ik benieuwd naar de vergelijking naar andere windsurfscholen websites.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nico Hoogland
Nico Hoogland
De URL is http://www.surfschoolworkum.nl/
Omschrijving van je concept:
Dit is mijn informatieve website, zoals te zien van mijn windsurf/kitesurfschool.
De website dient er voor om mensen van het internet te trekken en naar mijn surfschool te leiden.
Het doel is om zo veel mogelijk boekingen te krijgen en op internet een betere uitstraling te hebben dan de concurrerende windsurfscholen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb geprobeerd de website zo simpel en duidelijkmogelijk te houden. Zodat de bezoekers niet overladen worden met informatie waar ze niks hebben maar dat ze de belangrijkste punten onthouden:
-Prijs
-Uitstraling
-Werking
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil onderscheidend zijn, dit op het gebied van uitstraling en kwaliteit.
Mijn team is jong/modern en altijd vrolijk dit wil ik ook uitstralen.
Ik zie nog altijd veel mensen naar de concurrent gaan van af het internet. Nu wil ik graag weten of het komt omdat ze nooit op mijn website gekeken hebben of omdat op internet de andere surfschool beter oogt.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is geen ander bestaand concept en dit is mijn eerste en enige website. Wanneer er veel kritiek op de website is zal er gewerkt worden aan een nieuwe website.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop hier door duidelijk inzicht te krijgen in wat de vraag van (niet surfers) dus potentiële klanten op prijs stellen en verwachten.
Ook ben ik benieuwd naar de vergelijking naar andere windsurfscholen websites.
Ondernemen houd je jong!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag