• 0

Jullie mening op mijn nieuwe webshop [dashboard camera's]

Omschrijving van je concept:

Hallo iedereen,

Onlangs gelanceerd: webshop in dashboard camera's. Dit zijn videocamera's die je tegen de vooruit plaatst en alles filmt wat er op de weg gebeurt. Bekijk de webshop hier: http://bit.ly/MmrfSE

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De webshop is gemaakt in OpenCart en is eigen gemaakt door bepaalde dingen toe te voegen/weg te laten.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De populariteit van dashcam's is de afgelopen jaren steeds populairder geworden in Nederland. In Nederland wil ik de markt door middel van deze webshop voorzien van de informatie over dashcam's, voorbeelden en het heel eenvoudig is om te bestellen.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is voor velen een onbekend product, dus ik wil de consumenten per product alles vertellen over wat voor soort dashcam het is zodat ze een weloverwogen beslissing kunnen maken. In vergelijk met andere bestaande webshops gebeurt dit minimaal.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag wil ik van de forumleden horen wat de eerste indruk van de webshop is en de informatievoorziening voldoende is.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Wat opmerkingen in willekeurige volgorde.

Je USP's bovenin mogen wat mij betreft wel wat groter. Nu zijn ze heel slecht leesbaar. Bovendien staat er "vóór 17.00 besteld ..." terwijl je het op de pagina met betaalmethoden hebt over "vóór 20.00 uur besteld ...".

Ik zou wat uitgebreider ingaan op de wetgeving rondom het gebruik van dit soort camera's. Misschien een aparte pagina hierover, waarop je bijvoorbeeld uitlegt wat wel en niet mag met de beelden die je hiermee opneemt?

Op je pagina over verzending mag de informatie over de bezorging rond Kerst 2013 nu wel weg.

Je gebruikt de Algemene Voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk, maar ik zie nergens dat je daar ook bij bent aangesloten. Mag je hun voorwaarden dan wel gebruiken? Waarom trouwens een 06-nummer in die voorwaarden, terwijl je ook een vast telefoonnummer hebt?

Loop je teksten nog even na. Ik zie hier en daar tekst- en interpunctiefouten en zinnen die niet goed lopen. Als ik iets in mijn winkelwagen plaats, is de pop-up met de bevestiging nog deels in het Engels. En spreek je bezoeker consistent aan met "je" of "u".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar