• 0

Waar elke ondernemer van droomt. Ik zit er midden in!

Beste Ondernemers,

Misschien dat jullie mijn blogposts wel eens gelezen hebben over HandTrux?

https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/511

Ik wil even een korte update schrijven.

 

Ik ben as we speak in Nuremberg en sta daar op de Spielwarenmesse. De grootste van de wereld.

Ik zit midden in een droom die uitkomt. En ik dacht dat jullie dat vast wel wilden weten.

toyfair_talking.jpg

 

handtrux_toyfair_stand.jpg

 

2014-01-31 15.27.24_deze.jpg

 

 

Ik lig in mijn bed met mijn laptop en ben klaar wakker. Ik probeer al een aantal uren de slaap weer te vatten na mijn nachtelijke plasje, Het wil maar niet lukken. Door mijn kop razen de afgelopen dagen waarin alles wat we hoopten en van droomden uit lijken te komen. We staan hier op de speelgoedbeurs en de hele wereld komt bij ons langs. Iedereen komt even graven. Ook de uitvinder van Kapla kwam langs. Ook even graven. Mijn vrouw en ik gaan als een speer hier.

We zijn wel een bijzondere attractie met originele speelgoed.

We hebben nu al meerdere containers verkocht. Het moet allemaal nog bevestigd worden maar het zijn allemaal distributeurs en CEO's die met ons praten. Dus die doen geen halve toezeggingen. Dat kunnen ze zich niet permiteren.

De mensen van Wallmart zijn langsgeweest en allerlei andere mensen. O.a. de bijna complete staf van Lego. Dat zijn net kleine kinderen! erg leuk!. Ik zal het binnenkort allemaal in detail beschrijven maar ik wilde even kort laten weten dat het erg goed gaat en we erg blij zijn met hoe het zich hier ontwikkeld. We kunnen nu ook alle andere plannen gaan uitvoeren die we al van plan waren.

 

Beste Ondernemer: Houdt vol, blijf kritisch en blijf bijstellen, maar geef niet op en laat je door niemand onzeker maken.

Maar ego en arrogantie is je vijand. Ben on-nederlands enthousiast over wat je doet. Dan komt het allemaal goed. Ik ga opstaan en me klaar maken voor een nieuwe dag. Ik MAG nog 3 dagen! YES!

 

Groeten

Aldo

 

PS: Zou het komen omdat ik in dezelfde wijk woon als Roy Donders? Zit er iets door het leidingwater? ??? ;D

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mooi man!

 

'We hebben nu al meerdere containers verkocht. Het moet allemaal nog bevestigd worden maar het zijn allemaal distributeurs en CEO's die met ons praten. Dus die doen geen halve toezeggingen. Dat kunnen ze zich niet permiteren."

 

Tja, herkenbaar.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.