• 0

Overal makkelijk snel kunnen werken.

Hallo,

 

Ik wil binnenkort gaan starten met mijn eigen administratiekantoor.

Ik heb bijna alle softwareprogramma's helemaal rond waar ik mee wil gaan werken.

Alleen ik zit op het laatste stukje te twijfelen hoe ik zal gaan werken.

 

Op dit moment heb ik een vaste computer en een laptop. Het liefste werk ik gewoon op mijn vaste computer, vanwege grote beeldscherm en het is stuk sneller.

Als ik naar klant/ op reis ga wil ik mijn laptop meenemen en ook weer makkelijker bij mijn bestanden kunnen komen.

 

Weten jullie hier een goede oplossing voor? ik ben zelf best handig met computers en kan het 1 en ander instellen.

Zelf heb ik bij http://www.hetzner.de/ zitten kijken om een root server te nemen, zodat ik makkelijk met RDP sessie kan inloggen.

 

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

- Als je voor het grootste gedeelte achter je eigen vaste pc zit (ook een eventuele nieuwe medewerker) en voor de paar keer dat je naar een klant toe gaat of op reis. Kan je ook kiezen om bestanden op te slaan in de Cloud. Je kan dan altijd bij deze bestanden als je toegang hebt tot het internet. Dit is vooral financieel aantrekkelijk omdat dit niet heel duur is. Er zijn verschillende bekende bedrijven die deze dienst aanbieden.

 

- En voor de mogelijkheid om onderweg of vanuit een vakantieadres door te kunnen werken is een VPN verbinding aan te raden. WiFi verbindingen kunnen onbetrouwbaar zijn doordat het nep access points zijn die door criminelen worden gebruikt. Met het gebruik van een VPN tunnel is je bestandsuitwisseling beveiligd.

 

In de volgende link is te vinden een "How To Cursus: Een persoonlijke VPN instellen" http://computertotaal.nl/overige-elektronica/cursus-een-persoonlijke-vpn-instellen-50039/pagina-2

Link naar reactie
  • 0

Goedkoopste is denki ik: Gewoon even Windows 7 professional of ultimate (niet home) op Vaste PC thuis installeren.

Router met port forwarding aanzetten. Je eigen internet IP-adres achterhalen (kan via allerlei internetsites)

en je kan via Extern Bureaublad overal waar je maar een internetverbinding hebt inloggen op je PC.

 

Let er wel op dat als je de beveiliging met wachtwoorden etc niet goed regelt dat dit dan ook voor ander (ge)(mis)bruikers mogelijk is.

 

Groet,

Richard Overweg

 

 

Leeg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.