Aanbevolen berichten

Geachte relatie,

Via onze website heeft u aangegeven dat u graag op de hoogte blijft van nieuws en activiteiten rond de subsidieregeling Innovatiesubsidie Samenwerkingsprojecten. SenterNovem nodigt u graag uit voor het eerste Open Huis van 2005 op dinsdag 18 januari. Deze middag staat in het teken van de invulling van Innovatiesubsidie Samenwerkingsprojecten in 2005.

Als innovatieve ondernemer hebt u ongetwijfeld ideeën over vernieuwde producten, processen of diensten voor uw bedrijf. Misschien is een R&D-project samen met andere bedrijven of een kennisinstelling een mogelijkheid om die ideeën te realiseren.

Tijdens het Open Huis op 18 januari komt u meer te weten over de mogelijkheden die de overheid biedt om u daarbij te steunen.

De bijeenkomst vindt plaats van 14.30 tot 17.30 uur bij SenterNovem in Den Haag.

Het programma start met een korte kennismaking met de nieuwe SenterNovem organisatie. Jaap Bruins van SenterNovem gaat daarna in op de veranderingen van Innovatiesubsidie Samenwerkingsprojecten in 2005 en welke mogelijkheden dit biedt voor nationale en internationale projecten.

Tijdens het Open Huis spreken we ook graag met u over uw plannen voor innovatie binnen uw onderneming of uw projectideeën. Dit kan tijdens individuele gesprekken met projectadviseurs van SenterNovem. Via de website www.senter.nl/is kunt u zich aanmelden voor deze middag en aangeven waarover u met een adviseur wilt spreken.

We hopen u op 18 januari te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,

Drs J. Bruins

Manager Innovatiesubsidie Samenwerkingsprojecten

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Nils, ben jij hier vandaag heen geweest?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand hier naar toe is geweest. Ik had mij opgegeven, maar heb de aanmelding moeten cancellen i.v.m. met een grote opdracht. Wie kan zijn/haar ervaringen delen?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Nils, ben jij hier vandaag heen geweest?

Nee, niet geweest. Ben al een keer eerder naar zo'n bijeenkomst geweest als "expert" :-\ Mocht ik ondernemers uitleggen dat de IS subsidie geweldig was. Nu ben ik helemaal geen subsidieman, maar die IS subsidie is wél prima. Redelijk eenvoudig en breed toepasbaar. :D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar