anjaw Geplaatst: 4 februari 2014 anjaw 18 0 Geplaatst: 4 februari 2014 Hallo, Ik wil 'n boeking maken voor de FOR en twijfel. Zelf had ik gedacht; Eigenvermogen Aan Voorziening fiscale oudedagsreserve, klopt dat? Ik twijfel omdat de boeking dan niet ten laste van mijn winst komt en ik er voor mijn gevoel geen fiscale voordelen aan heb. Maar hoe met ik het dan wel boeken? Bedankt alvast voor de raad. Anja [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 4 februari 2014 Joost Rietveld Moderator 22,6k 79 2287 Geplaatst: 4 februari 2014 Dat doe je goed. De afname van je winst komt pas in je aangifte tot uitdrukking als je daar de vragen van de FOR ingevuld hebt. Groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 LeegR1 Geplaatst: 4 februari 2014 LeegR1 486 21 Geplaatst: 4 februari 2014 Kijk voor de zekerheid ook even na op de site van de fiscus of je aan alle vereisten voldoet om een FOR te vormen. Leeg Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 4 februari 2014 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2013 Geplaatst: 4 februari 2014 En hier het linkje naar die voorwaarden ;) Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
0 anjaw Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur anjaw 18 0 Geplaatst: 4 februari 2014 Dank je wel Richard en Joost voor het antwoord. Ja Richard ik voldoe aan de eisen. En joost ben blij dat ik het goed doe! Nogmaals bedankt! Anja Link naar reactie
anjaw
anjaw
Hallo,
Ik wil 'n boeking maken voor de FOR en twijfel.
Zelf had ik gedacht;
Eigenvermogen
Aan Voorziening fiscale oudedagsreserve, klopt dat?
Ik twijfel omdat de boeking dan niet ten laste van mijn winst komt en ik er voor mijn gevoel geen fiscale voordelen aan heb.
Maar hoe met ik het dan wel boeken?
Bedankt alvast voor de raad.
Anja
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag