Joyce H Geplaatst: 9 februari 2014 Joyce H 1 0 Geplaatst: 9 februari 2014 beste ,mensen Ik heb al alle moeite gedaan om groothandels te vinden die heren zowel dames verkopen met de mate 6/8/10x xL. Helaas lukt het maar tot 4x xl , wie kan mij hierbij helpen? [titel verduidelijkt - mod] Link naar reactie
Yannick_ Geplaatst: 12 februari 2014 Yannick_ 1,8k 102 Geplaatst: 12 februari 2014 Wat heb je precies gedaan om die groothandels te vinden? Bestaan die maten überhaupt? Moet je ze niet zelf in elkaar gaan naaien dan? Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com Link naar reactie
Sabra Geplaatst: 12 februari 2014 Sabra 1,2k 109 Geplaatst: 12 februari 2014 Als je zoekt naar grote maten webshops kom je vanzelf de merken tegen die ze aanbieden. Deze merken zou je bijv. ook zelf kunnen benaderen. Redfield is er een maar er zijn meerderen. Blauw Luipaard blogt Link naar reactie
Aanbevolen berichten