• 0

Graag enkele tips voor pas gestarte webwinkel

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ik zou graag wat tips willen voor mijn webwinkel. http://www.erotiek-fashion.com Ik moet mezelf nog aanmelden bij de kvk, dus die gegevens moeten er nog op komen, maar die heb ik op dit moment nog niet.

Verder zou ik misschien ook wat tips willen over het promoten van erotische webwinkels, waar kan ik dat het beste doen of waar kan ik de meeste bezoekers vandaan halen.

Ik heb ook een facebookpagina aangemaakt zodat ik daar af en toe wat winacties kan organiseren.

Alvast bedankt!!

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

• 0

Je algemene voorwaarden zijn in strijd met de Wet Koop op Afstand (retourneringsrecht). Je kunt in je voorwaarden dat recht namelijk niet uitsluiten met "e-f neemt geen artikelen retour".

Op basis van hygiëne is dat zeker wel mogelijk. Wellicht niet voor alle producten, maar bepaalde dingen kun je zeker uitsluiten.

• 0

Je algemene voorwaarden zijn in strijd met de Wet Koop op Afstand (retourneringsrecht). Je kunt in je voorwaarden dat recht namelijk niet uitsluiten met "e-f neemt geen artikelen retour".

Op basis van hygiëne is dat zeker wel mogelijk. Wellicht niet voor alle producten, maar bepaalde dingen kun je zeker uitsluiten.

Ik heb vorige week hier een topic over gestart. De regels gaan namelijk nog wel wat veranderen. Dan moet je producten gaan sealen om deze regel te omzeilen. Ikzelf ben nu in de zoektocht. Wellicht is het dan een optie om op de omverpakking van de producten een verzegeling te plaatsen. In mijn zoektocht ben ik een tape en een sticker tegengekomen waarmee ik binnenkort zelf ga bekijken hoe ik het kan toevoegen.

Op die wijze kun je eigenlijk retouren voorkomen.

• 0

Je kunt in je voorwaarden dat recht namelijk niet uitsluiten met "e-f neemt geen artikelen retour".

TS heeft producten in zijn assortiment die niet op basis van hygiëne kunnen worden uitgesloten van het retourneringsrecht. Dus zo'n algemene zin waarmee je in één klap alle producten uitsluit is in strijd met de wet.

Op die wijze kun je eigenlijk retouren voorkomen.

Je kunt op die manier geen retouren voorkomen. Bij bepaalde producten kun je stellen dat de klant deze niet kan retourneren als het zegel verbroken is, maar met een niet-verbroken zegel kan de klant dan nog steeds retourneren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar