• 0

Scheidsrechterswebsite, groots denken

Hi,

 

Sinds enkele maanden heb ik een website over mijn hobby gemaakt, ik ben lerend ondernemer en wil daarom ook graag technieken toevoegen aan mijn website die mijn website laten groeien. Ik zie de website als leer project maar tevens ook als een leuke bezigheid.

 

Ik schrijf zelf artikelen over scheidsrechters en laat alles nakijken door een speciale SEO plugin. De website en de inhoud van de website zijn dus vrij uniek, alleen de nieuwsartikelen zijn gekopieerd van andere websites. Bron is natuurlijk wel geplaatst. Het probleem is dat het systeem op Wordpress draait en dat de SEO widget alles op 'groen' geeft, echter haal ik bijna alleen bezoekers uit Facebook. Google wordt ik nauwelijks in gevonden, heel af en toe maar. Dat wil ik dus zeker verbeteren, heeft iemand hier tips voor?

 

Tevens wil ik wat inkomsten uit de website halen, als kostendekkend middel en tevens als een extra zakcentje. Scheidsrechterskleding van Adidas of Nike zijn niet te verkrijgen indien je geen fysieke winkel hebt. Tevens heb ik geen idee waar ik scheidsrechtersspullen kan inkopen. Als ik uitgroei tot een grotere website zal ik de nummer '1' in Nederland kunnen worden, er is nog niet veel concurrentie. Naast het verkopen van producten wil ik ook op andere manieren geld proberen te verdienen op de website, ik heb nog geen idee hoe en vraag daarom hier aan jullie naar ideeen.

 

Ik hoop dat jullie me wat verder helpen.

 

Groet,

Joshua

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

@Joshua.

 

Ik heb de link en naam van de site uit je post verwijderd.

 

Voor een site review hebben we een apart board: wat vinden jullie van mijn.

 

Daar (en alleen daar) mag je ook een link opnemen naar de site zelf.

Hier nog een nadere toelichting op dat board

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

...alleen de nieuwsartikelen zijn gekopieerd van andere websites. Bron is natuurlijk wel geplaatst.

 

Je kan citeren en parafraseren (in eigen woorden opnieuw vertellen) maar je mag niet kopiëren.

 

Een citaat of samenvatting met bronvermelding/link is daarentegen juist wel erg goed.

 

Er bestaat zoiets als een nieuwsuitzondering (nieuwsexceptie) maar die geldt alleen in bepaalde omstandigheden. Zoek dat NU goed uit, zodat je het niet hoeft uit te zoeken als je een claim aan je broek krijgt voor inbreuk op auteursrecht. En vergeet niet dat auteursrechten ook gelden voor foto's...

 

 

PS - je mag een link opnemen in je signatuur. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

In scheidsrechterskleding kan geen handel zijn, want die kleding wordt verplicht voorgeschreven door elke desbetreffende bond.

 

Dit is niet helemaal waar. Bij voetbal mogen de scheidsrechters zelf hun keuze maken waar zij hun kleding aanschaffen. Daarnaast zijn er ook clubs die scheidsrechterskleding aanschaffen voor hun vrijwillige scheidsrechters. Ik denk dat er wel een redelijke markt is voor (voetbal)scheidsrechter kleding.

Link naar reactie
  • 0

Hi Joshua,

 

om je SEO te verbeteren kun je het volgende sowieso doen in wordpress:

- alle plaatjes die je uploadt een goede naam mee te geven of een relevante term waar mensen op zouden kunnen zoeken

- alle plaatjes een description geven met verschillende zoekwoorden/tags erin

- artikelen taggen

- op andere voetbalblogs (of dingen die in het interesseveld van jouw blog liggen) comments achter laten met een link naar je website (die moet je NIET in de comment zetten, niet gaan spammen :) maar je kunt 'm wel invullen)

 

En, om (een beetje) geld met je website te verdienen kun je eens naar Google Adsense kijken > dit plaatst advertenties op je website, en wanneer mensen hierop klikken krijg jij daar een klein bedrag voor.

 

Succes!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Een SEO plugin doet niks anders dan aangeven of je artikel aan de minimale voorwaarden voldoet voor basis SEO. Heb je alle velden ingevuld?

 

Het doet echter niet het belangrijkste: de relevantie checken van je artikel voor Google.

 

Zorg er dus voor dat je artikelen relevant zijn, kopiëren heeft weinig zin want het artikel bestaat al. Dus waarom zou Google naar jouw artikel linken als het artikel al min of meer bestaat. Wijzigingen en knutselen met woorden zal hierin ook geen verschil maken. Het enige wat je kan doen is in je eigen woorden herschrijven wat er al staat. Zodat je eigenlijk een nieuw artikel krijgt. Maar.... zelfs dan moet je jezelf goed afvragen wat het nut is van je herschreven artikel.

 

Beter is om creatief om te gaan met de content die er al is. Schrijf bijvoorbeeld een stuk tekst over de historie van, de top 3 lelijkste/mooiste/kortste weet ik veel wat tenues, enz... enz.... Je moet waardige content gaan creëren anders ga je nooit scoren in Google.

Zonder vallen geen opstaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.