BVS Geplaatst: 15 februari 2014 BVS 107 3 Geplaatst: 15 februari 2014 Wie weet waar ik antwoord kan vinden op de vraag waarom je geen boeterente betaald wanneer je je huis verkoopt Always expect the unexpected Link naar reactie
0 StevenK Cyber Security Adviseur Geplaatst: 15 februari 2014 StevenK Cyber Security Adviseur 4,7k 6 641 Geplaatst: 15 februari 2014 In de documenten van de geldlening. (overigens zijn er steeds meer banken waar het systeem van boete bij aflossing afgeschaft is) Link naar reactie
0 BVS Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur BVS 107 3 Geplaatst: 15 februari 2014 Het gaat om het waarom Dus waarom dan geen boete en anders wel Always expect the unexpected Link naar reactie
0 Marjan Geplaatst: 15 februari 2014 Marjan 2,4k 192 Geplaatst: 15 februari 2014 Beste BVS, Wat is de relatie met ondernemen in het kader van jouw vraag? Ik wacht je antwoord nog even af. Het lijkt me namelijk geen ondernemersvraag en aangezien we de focus bij HL strikt willen houden op ondernemersvragen gaat er een slotje op dit topic als er geen relevantie is met ondernemen. Mod-groet, Marjan maak eens een buiteling: www.saltoadvies.nl Link naar reactie
0 BVS Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur BVS 107 3 Geplaatst: 15 februari 2014 Omzetting privewoning in praktijkwoning. Always expect the unexpected Link naar reactie
0 Marjan Geplaatst: 15 februari 2014 Marjan 2,4k 192 Geplaatst: 15 februari 2014 Ik begrijp dat je nu een prive woning hebt met hypotheek en dat je deze woning wil omzetten naar een bedrijfswoning. Omdat je vraag gaat over de hypotheek die je in prive hebt zie ik geen relatie met ondernemen. Het lijkt me ook niet relevant waarom er geen boeterente wordt gerekend bij verkoop van de woning en (eventueel) wel bij aflossing van deze prive hypotheek. Ik raad je aan met de hypotheekgever eventuele mogelijkheden te bespreken. Vooralsnog gaat er een slotje op dit topic. maak eens een buiteling: www.saltoadvies.nl Link naar reactie
BVS
BVS
Wie weet waar ik antwoord kan vinden op de vraag waarom je geen boeterente betaald wanneer je je huis verkoopt
Always expect the unexpected
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag