Hoe kun je prijs uitreiking benutten (zit bij eerste drie)

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben één van de drie winnnaars van een ondernemers wedstrijd

 

Op vrijdag 14 januari moet ik mijn plan nogmaals presenteren waarna ik verneem of ik de eerste ben. Hoe dan ook, er wordt wat media ingeschakeld en vroeg me af of ik dit niet nu al zou kunnen uit nutten.

 

Welke bedrijven zouden er nu een bedrag voor over hebben, als ik hen op mijn website noem, die ik in die wedstrijd bekend zal maken. Of ik nou eerste, tweede of derde wordt eigenlijk vind ik dat ik al gewonnen heb. Als ik daar nu wat sponsor budget mee kan verdienen, red ik het denk ik net om mijn idee met cash flow van de grond te trekken. Ik heb net even iets meer geld nodig dan ik zelf heb, maar het is te weinig om hiervoor bij informal investors mee aan te kloppen en ook weer te weinig om mijn hypotheek te gaan verhogen.

 

Wie zou me aan de juiste contacten kunnen helpen die bereid zullen om mij nu al te belonen als ik hun naam op mijn website noem. Bezoekers van de website zullen mensen zijn die graag geinformeerd willen over nieuwe ideeen. Wie dat allemaal zijn, weet ik ook niet precies. Met het idee dat ik wil gaan uitrollen, kun je heel veel kanten mee op.

 

Zo, ik heb nog drie weken....wie wil en kan me misschien net even een stap verder helpen?

 

Perry

Link naar reactie

zeker met de media, die trappen er niet zo gauw in als je platte reclame maakt. wees hier dus uiterst terughoudend in.

 

bereid je goed voor, zodat je bondig en krachtig je verhaal kunt doen. de media wil kernachtig kunnen begrijpen wat je doet.

 

voor de media kan je zelfs een "factsheet" of persbericht voorbereiden, waarin je uitlegt wat je product/dienst is. die geef je dan aan de journalist, die kan het later voor zijn kopij gebruiken.

 

succes, en alvast gefeliciteerd!

 

p.s. je kunt higherlevel gerust noemen, vinden we allemaal leuk.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Hai Perry,

 

Ik denk inderdaad dat bedrijven het niet interesant vinden te adverteren. op de site. Het komt ook niet ten goede aan de uitstraling van je bedrijf.

 

Aan de andere kant vormt die media aandacht een belangrijke factor waar je mee aan de gang kunt gaan. Zo moet je zorgen dat je goede (professionele) contactgegevens hebt. En ik sluit me aan bij "Venture"; korte statements te hanteren bij bijvoorbeeld een interview.

 

Welke wedstrijd is het trouwens? Ik doe zelf mee met de wedstrijd; NEW VENTURE.

 

Wat betreft het geld kan ik je melden dat je je investeringen op een krediet van de bank kan baseren. Met een goed businessplan kom je ver.

 

Succes 14 januari

JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie

Hee die wedstrijd ken ik...

 

Ik heb zelf een site bij active24 (voorheen ladot) ondergebracht, maar ik heb nog nooit zo'n slecht product en slechte klantenservice bij een bedrijf meegemaakt! In basis klinkt het geweldig, en zou het ook kunnen zijn, maar in uitvoering blijkt er niets te kloppen, niets te werken en er ook niets aan te doen te zijn....

 

Maar dat zegt niets over de wedstrijd natuurlijk! Ik heb aan de hand van NewVenture ook wel eens een artikeltje in het NRC gehad bijvoorbeeld. Je kunt nu al naar de locale pers bijvoorbeeld een persbericht doen uitgaan dat inwoonster van.... genomineerd is voor een grote prijs. Als je wint kun je dan nog een keer een persbericht doen, en als de site online gaat nog eens.

 

Persberichten kosten vrijwel niets, maar als ze goed vallen kunnen ze heel veel opleveren ;D

 

Heeel veel succes!!!

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Aha, die wedstrijd is mij niet bekend. Gefeliciteerd. Ik het kader van media kan ik je eventueel helpen. Ikzelf ben onlangs geinterviewd op Business news radio betreffende mijn plannen voor een nieuwe onderneming. Het programma heet "Elevator Pitch" Ik heb nog wel de contactgegevens van dit programma. Als je wil mail ik die naar je toe?

 

JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie

Aha, die wedstrijd is mij niet bekend. Gefeliciteerd. Ik het kader van media kan ik je eventueel helpen. Ikzelf ben onlangs geinterviewd op Business news radio betreffende mijn plannen voor een nieuwe onderneming. Het programma heet "Elevator Pitch" Ik heb nog wel de contactgegevens van dit programma. Als je wil mail ik die naar je toe?

JW

 

Da's nooit weg. Ik heb trouwens ook mee gedaan met newventure, met het zelfde idee, kreeg ik een feedback van ik denk iemand die net zoal minister de Kok die zijn muis als afstandbediening op een PC stond te wijzen. Hij/zij zag weinig behoefte in het produkt.

 

Volgende dag win ik het zelfde concept bij active24.nl en krijg ik leuke reacties bij een paar hele grote bedrijven.

 

Soms zit het mee, soms zit het toch echt nooit tegen:-)

 

Perry

Link naar reactie

Hé Perry, is het niet aardig om gewoon een aantal van je "vrienden" te noemen op je website,? Er zijn vast een aantal mensen/bedrijven die je geholpen hebben in de startfase. Noem ze en prijs ze. Levert geen geld op, maar wél veel goedwill. Dat is in de beginfase soms wel belangrijker dan geld.

 

Groeten en veel succes!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Feitelijk heb ik nog niets gewonnen. Ik zit bij de eerste drie. Als ik eerste wordt, win ik 10.000 euro uit te geven aan het bouwen van een website. Feit dat ik bij de eerste drie zit heef bij mij in ieder geval een schakel om gezet om nu alle spaarvarkens te legen en gewoon van start te gaan.

 

Betekent dus dat ik mijn huidige website nu wat moet optuigen, zodat ik wat exposure krijg. daar ga ik nu eens even over nadenken:-)

 

Inderdaad, ik ga wat vrienden de hemel in prijzen.

 

Wie is of wil mijn vriend zijn:-)

 

Perry

 

 

Uhh, Perry, wat ga je nou precies winnen? Uit de site wordt me dat niet helemaal duidelijk. ::)

Link naar reactie

Feitelijk heb ik nog niets gewonnen. Ik zit bij de eerste drie. Als ik eerste wordt, win ik 10.000 euro uit te geven aan het bouwen van een website.

 

Ahh, sigaar uit eigen doos ;)

 

Klink een beetje als "Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken"

Oftewel, ik doe mijn voordeel er mee. Of ik nou eerste wordt of niet, ben al lang blij dat ik erkend wordt, en het me werkelijk activeert om nou eens gewoon te gaan ondernemen en niet te gaan zitten zemelen. Gewoon, lekker knallen in Januari:-)

 

Ik ben zo blij als een klein kind:-)

 

Perry

 

 

Link naar reactie

OK. als je wint bouwen en hosten ze dus een website voor je. concentreer je aandacht dus op de vraagstukken:

wat biedt mijn product/dienst voor klanten?

hoe bereik ik mijn klanten;

op welke wijze rekenen klanten af?

waarom zouden klanten bij mij willen kopen?

etc.

 

om succesvol te zijn moet je vanuit de klantrelatie denken en niet teveel vanuit je "back-office".

 

kan je wat meer vertellen, dan kunnen we met je meedenken.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

[quote author=Venture Capital

kan je wat meer vertellen, dan kunnen we met je meedenken.

 

Op zich kan ik wel wat denkkracht gebruiken ja. Zodra mijn site staat zal ik een link maken naar higherlevel.

 

Goed nou, dan zal ik het idee maar in de lucht brengen, voor de goede orde, het is pas vanaf 14 januari verkrijgbaar, tot die tijd moet men me maar een mailtje sturen als je meer wuilt weten.:

 

Hier een link naar een presentatie:

http://www.moreresults.nl/viewlets/infowinner_viewlet_swf.html

 

Ik heb als de sodemieter mijn programmeur nu aan het werk gezet om een aantal fascinerende functies af te maken. Ik wil een verpletterende indruk maken op de 14e.

 

 

Ik moet nu een keuze maken tussen een aantal applicaties om mijn website in de lucht te brengen Ik denk aan een content management systeem die een aantal componenten in zich heeft waar ik mee uit de voeten kan. Voor mezelf maar even de opties op een rij gezet:

 

1. Ik vind www.moodle.org wel aardig, heeft alleen niet helemaal direct een professionele look en feel. Heeft wel de mogelijkheid om snel content en news te plaatsen hetgeen ik wel nodig heb. Jammer dat het niet eenvoudig meerdere talen aan kan.

Ik mis hier verder een goede affiliation module

 

2.

www.xoops.org Ook wel een mooi CMS systeem, alleen jammer dat er zo weinig integratie tussen alle modules is. Meerdere talen is op zich ook wel weer mogelijk en er bestaat een integratie met www.oscommerce.com In het verleden liep ik alleen tegen een inlog probleem aan, de beveiling was net weer even te ver door gevoerd.

 

3. Iets van wikki geloof ik ook een erg mooi cms systeem. Hier weet ik alleen niet zo veel van, moet ik weer achter helfiles aan die er niet bestaan.

 

Ik denk dat ik Moodle neem. heb ik in het verleden met veel plezier mee kenutseld en is ook voorbereid op het gevebn van online trainingen, hetgeen ik altijd nog wel eens wil gaan faciliteren voor CRM programma's. Dat past mooi als verlenging op de InfoWiinner.

 

 

En dan inderdaad pers berichten klaar maken en rondsturen.

 

Ik hoor het wel wat jullei misschien voor me kunnen doen, met plezier wil ik jullie namen noemen. Geen punt. Inderdaad geld is nu even minder belangriijker dan de juiste mensen om me heen.

 

Enorm bedankt voor deze inspirerende omgeving,

 

Perry

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

complimenten, boeiend product!

 

m.b.t. de 14e: het hoeft niet zo te zijn dat alle functionaliteiten gereed zijn, als een aantal het maar goed doen. de toehoorders kunnen daar wel door heen kijken.

 

succes!

 

Dank je. Inmiddels mijn (tijdelijke) website in de lucht gebracht. Daarin ook een workshop aangemaakt waarin ik het businessplan verder aan het uitwerken ben en die ik voor bepaalde relaties wel toegankelijk wil maken. Verder heb ik zoals je ziet een bedankje geplaatst voor higherlevel.nl

 

Ik ben bereid om al mijn vrienden en relaties de mogelijkheid te geven om mee te liften op het success tijdens en na de lancering. Het success van de InfoWinner hangt daar overigens ook van af. Lancering van de InfoWinner staat of valt met een goede en zinnige samenwerking hetgeen bij mij dan ook bovenaan staat.

 

Perry

http://www.moreresults.nl

Link naar reactie

Klink een beetje als "Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken"

Oftewel, ik doe mijn voordeel er mee. Of ik nou eerste wordt of niet, ben al lang blij dat ik erkend wordt, en het me werkelijk activeert om nou eens gewoon te gaan ondernemen en niet te gaan zitten zemelen. Gewoon, lekker knallen in Januari:-)

 

Ik ben zo blij als een klein kind:-)

 

Perry

 

 

Good for you! Laat door zo'n ouwe zeikert als ik vooral niet van de wijs brengen ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.