• 0

Wat vinden jullie van mijn linkbuilding tool?

Omschrijving van je concept:

Omdat content steeds belangrijker wordt heb ik een linkbuilding tool ontwikkeld waarmee je artikelen met maximaal 2 uitgaande links kunt plaatsen op sterke domeinen. Deze vorm van artikel linkbuilding zie je wel vaker maar meestal gaat het dan om gratis spammy websites waar je een artikel kunt plaatsen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Sterke domeinen opgekocht en een tool laten ontwikkelen waarmee je een complete beheeromgeving hebt om alles snel en gemakkelijk te plaatsen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Linkbuilding wordt steeds moeilijker gemaakt door Google maar het blijft voor het grootste gedeelte het verschil op het internet wat je kunt creeren tegenover jouw concurrenten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Hogere kwaliteit qua websites, meestal zijn er maar 1 of 2 mogelijkheden tot het plaatsen van een artikel maar bij ons meer dan 40 sterke websites als mogelijkheid.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat kan er beter en wat zouden suggesties zijn voor extra mogelijkheden.

 

 

 

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waar staat die tool en waar staat een lijst van die 40 "sterke" websites?

 

De link in je post geeft op mijn Android tablet alleen een gratis spammy website met op alle pagina's 0 tot 3 paragrafen bla-bla. Louter vultekst in een standaard Wordpress site. Niks geen tool of link ernaar en ook geen info over die 40 sites. Zelfs de contactpagina is leeg...

 

(Nb.Als ik achterdochtig zou zijn, dan zou ik denken dat je hier nu slechts je link komt spammen, maar het zal vast aan m'n tablet liggen).

Link naar reactie
  • 1

- Het logo is een JPG, dus met wit gedekte achtergrond. Dit staat niet mooi bij het off-white van de achtergrond van de site. Knip het even uit in Photoshop en sla hem op als PNG om de witte achtergrond eruit te halen.

 

- De site is bij lange na niet af en je bent al wel aan het promoten. Kan je voor een volgend project beter even laten tot het af is. Ik betwijfel dan ook dat je de beeldmaterialen van de slider e.d. mag gebruiken in de huidige opzet

 

- Je promoot de site al via social media en zegt dat er al inschrijvingen binnenkomen, ik acht dat niet geloofwaardig. Shameless self promotion kan leuk zijn maar hou het bescheiden en realistisch.

 

- De kleur van de body tekst en headers vind ik niet prettig leesbaar tegen de witte achtergrond.

 

- Het feloranje en groen van het menu staat me tegen qua contrast. Ik zou een variant van je logo kleur (#fb8716) gebruiken voor de subitems.

 

- Je hebt je theme files niet vertaald (datum bovenin, post meta etc).

 

- op je contentpagina's, waar er al teksten staan, zijn dit erg lange stukken onafgebroken tekst. Ik krijg er direct glazige ogen van, zeker met deze kleurstellingen. Heeft het theme geen goede shortcodes of een pagebuilder waarmee je de content wat netter kan stijlen en compacter kan maken? Het is prima zoveel informatie weg te zetten, maar structureer het dan op een manier (met toggles, tabs, etc) waarmee de informatie makkelijk beschikbaar is in een overzicht.

 

- Inconsequent gebruik van heading tags. Je pagina begint met een kleinere titel (Cufon font replacement, een verouderd systeem dat je geen gunsten doet voor SEO. Cufon laadt altijd erg traag in en is niet te selecteren als tekst. beter kijk je naar Google fonts, zijn ook goede plugins voor) en daaronder gebruik je ineens een mega-grote h2 (in een ander font, want Cufon page headings).

 

- Op de ene pagina zet je SEO in grootkapitaal, op een ander weer klein geschreven.

 

- Geen cases/portfolio of omschrijving van hoe jullie nu precies te werk gaan. Als deze zaken er wel zijn (ik heb niet elke pagina bekeken), zijn ze dus niet prominent genoeg.

 

- De mouseover state van de contactpagina in het menu is kapot. Probleempje met de CSS denk ik, want het subitem over ons (die leeg is) slaat ook uit het lood.

 

- kolomverdeling op de homepage vind ik erg rommelig.

 

- De buttons op je homepage 'slider' linken direct naar andere pagina's. Naar mijn idee niet zo handig. Verder vind ik het niet bijzonder mooi (naast het beeldmateriaal, dat niet van jou is), zeker niet op beeldschermen met een lagere resolutie.

 

Succes!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.