• 0

Werken als codeur.

Hallo, ik ben kane 13 jaar, en ik wil niet zeggen dat ik echt een "pro" ben in php,html,mysql etc.

Maar ik kan er aardig wat van, en ik wil er een extra zakcentje mee verdienen.

Projecten die ik gemaakt heb en die zijn voltood(Zelf gecodeerd):

- Habbo retro

- PHP MMO

- PHP/Ajax realtime MMO (Ben niet zo goed met ajax :/)

Ik leer veel onderweg, maar ik weet niet wat ik er mee moet doen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

• 0

Gewoon lekker blijven programmeren en blijven bijleren. Na je middelbare school een goede studie in informatica volgen, bij voorkeur in het buitenland, als het kan in Amerika op bijv. Harvard of Stanford, al dat kan hoog gegrepen zijn.

Zo lang je maar lekker blijft programmeren zal je vanzelf een keer per ongeluk iets maken dat opgepakt wordt en waarmee je geld kan verdienen.

Link naar reactie
  • 0

Vooral doorgaan!

Je kan nog veel leren en je houding is daarbij het meest belangrijk. Online kun je allerlei cursussen volgen waardoor je nog meer gaat leren. Stel jezelf een doel net 1 stapje verder als je al kan en zo leer je steeds meer bij.

Zoek daarnaast andere mensen of fora op waar je mensen ontmoet die vergelijkbare dingen doen. Van hen kan je veel leren en ze brengen je misschien op ideeën hoe je geld kan verdienen met die vaardigheden.

Maar, vooral doorgaan!

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Bekijk ook veel code van anderen. Als je op een site iets leuks ziet, kijk dan in de code hoe ze dat gedaan hebben, en probeer zelf op die basis iets te maken dat net even anders is. Er zijn online ook heel veel stukjes voorbeeld-PHP-code te vinden voor zo'n beetje alles wat je maar kunt bedenken waar je ook veel aan kunt hebben.

Als je dan over een tijdje wel op het nivo 'pro' zit ben je er aan toe het wat serieuzer aan te pakken - tot die tijd zou ik als ik jou was lekker ervaring blijven opdoen!

Link naar reactie
  • 0

Het programmeervak is erg leuk en veelzijdig en je blijft leren. Syntax is nog het minste probleem. Maar goed gestructureerd oplossingen bedenken en uitvoeren is nog een hele kunst. Je leert het door het heel veel te doen. Ik doe zelf al dik 30 jaar software ontwikkeling en heb door de jaren heen heel veel technieken voorbij zien komen en ook zelf bedacht. En nog steeds leer ik dagelijks bij.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar