Ik wil voor het eerst iets kopen in China en wil graag weten wat de invoerskosten zijn.
Via invoercalculator.nl wordt je doorverwezen naar de website van de douane, maar de website zit zo vol met foutmeldingen dat ik uiteindelijk het tarrief niet krijg.
Ik weet wel de goederencode: 8542 3110
Heeft iemand nog een idee hoe ik die prijzen kan vinden?
Ik heb gebeld met de douane zelf, maar die verwijzen me naar de website en adviseren mij het over een paar dagen nog eens te proberen, de fouten moeten dan opgelost zijn.... :-\
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik wil voor het eerst iets kopen in China en wil graag weten wat de invoerskosten zijn.
Via invoercalculator.nl wordt je doorverwezen naar de website van de douane, maar de website zit zo vol met foutmeldingen dat ik uiteindelijk het tarrief niet krijg.
Ik weet wel de goederencode: 8542 3110
Heeft iemand nog een idee hoe ik die prijzen kan vinden?
Ik heb gebeld met de douane zelf, maar die verwijzen me naar de website en adviseren mij het over een paar dagen nog eens te proberen, de fouten moeten dan opgelost zijn.... :-\
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag