OK, ik wil niet de hele dag nieuws berichtjes gaan plaatsen, maar dit vond ik toch wel interessant.
Bron: wederom Emerce
Meer dan de helft van de belangrijkste merken ter wereld is in waarde gedaald. De grootste verliezer was Ericsson wiens merknaam vorig jaar nog een waarde vertegenwoordigde van 7,1 miljard dollar, een waarde die nu is gehalveerd. Dit concluderen onderzoeksbureau Interbrand en Business Week. Andere verliezers zijn Merrill Lynch en AT&T. Tot de winaars behoren Samsung, Nivea, Dell, Starbucks en Harley Davidson. Het belangrijkste merk is echter Coca-Cola (69,6 miljard dollar), gevolgd door Microsoft (64,1), IBM (51,2), GE (41,3), Intel (30,9), Nokia (30), Disney (29,3), McDonald's (26,4), Marlboro (24,2) en Mercedes (21).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
zrski
OK, ik wil niet de hele dag nieuws berichtjes gaan plaatsen, maar dit vond ik toch wel interessant.
Bron: wederom Emerce
Meer dan de helft van de belangrijkste merken ter wereld is in waarde gedaald. De grootste verliezer was Ericsson wiens merknaam vorig jaar nog een waarde vertegenwoordigde van 7,1 miljard dollar, een waarde die nu is gehalveerd. Dit concluderen onderzoeksbureau Interbrand en Business Week. Andere verliezers zijn Merrill Lynch en AT&T. Tot de winaars behoren Samsung, Nivea, Dell, Starbucks en Harley Davidson. Het belangrijkste merk is echter Coca-Cola (69,6 miljard dollar), gevolgd door Microsoft (64,1), IBM (51,2), GE (41,3), Intel (30,9), Nokia (30), Disney (29,3), McDonald's (26,4), Marlboro (24,2) en Mercedes (21).
»»meer»»
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/450-merken-dalen-in-waarde/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag